logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Strip kot poskus avtentične naloge in možnosti njegove uporabe pri pouku zgodovine


Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Leto:2007
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Gordana Popovič Lozar je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_v_soli-2007-16-3-4.pdf
Velikost:35.47MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/11138
    • naslov
      • Strip kot poskus avtentične naloge in možnosti njegove uporabe pri pouku zgodovine
    • ustvarjalec
      • Gordana Popovič Lozar
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • predmet
      • pouk zgodovine
      • akcijsko raziskovanje
      • avtentične naloge
      • strip
      • history lessons
      • action research
      • authentic tasks
      • comics
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2007
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd