logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Sodobna teoretična izhodišča poučevanja, preverjanja in ocenjevanja znanja pri pouku zgodovine (prvi del)


Avtor(ji):Pavla Karba
Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Leto:2000
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Pavla Karba je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_v_soli-2000-9-1.pdf
Velikost:44.64MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/10139
    • naslov
      • Sodobna teoretična izhodišča poučevanja, preverjanja in ocenjevanja znanja pri pouku zgodovine (prvi del)
    • avtor
      • Pavla Karba
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • predmet
      • pouk zgodovine
      • sodobna didaktika
      • poučevanje
      • preverjanje
      • ocenjevanje
      • history lessons
      • modern didactics
      • teaching
      • evaluation
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2000
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Citirano v (1)
    TipologijaAvtor(ji)NaslovKrajZaložbaLeto
    1.04 Strokovni članekPopovič Lozar, GordanaStrip kot poskus avtentične naloge in možnosti njegove uporabe pri pouku zgodovineLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport2007
    Seznam literature v delu (8)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Jurman, BenjaminOcenjevanje znanja : selekcija ali orientacija učencevLjubljanaDržavna založba Slovenije1989
    Kramar, MartinNačrtovanje in priprava izobraževalno-vzgojnega procesa v šoliNova GoricaEduca1994
    Marentič Požarnik, BaricaPomen operativnega oblikovanja vzgojnoizobraževalnih smotrov za uspešnejši poukIzbrana poglavja iz didaktikeNovo mestoPedagoška obzorja1991
    Marentič Požarnik, BaricaKako pomembna so pojmovanja znanja, učenja in poučevanja za uspeh kurikularne prenoveSodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1998
    Ilc, ZoraDrugačna kultura preverjanjaDidaktaRadovljicaDidakta1996
    Ilc, ZoraDrugačna kultura preverjanja v praksiDidaktaRadovljicaDidakta1996
    Trojar, ŠtefanTekoče utrjevanje in dolgoročno preverjanje znanja pri pouku zgodovineZgodovina v šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport1997
    Trojar, ŠtefanKritika ustnega preverjanja znanja in značilnosti testnega preverjanja pri pouku zgodovineZgodovina v šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport1998