/
Serijske publikacije
/
Zgodovina v šoli
To delo avtorja Pavla Karba je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Tipologija | Avtor(ji) | Naslov | Kraj | Založba | Leto |
---|---|---|---|---|---|
1.04 Strokovni članek | Popovič Lozar, Gordana | Strip kot poskus avtentične naloge in možnosti njegove uporabe pri pouku zgodovine | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport | 2007 |
Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
---|---|---|---|---|---|---|
Jurman, Benjamin | Ocenjevanje znanja : selekcija ali orientacija učencev | Ljubljana | Državna založba Slovenije | 1989 | ||
Kramar, Martin | Načrtovanje in priprava izobraževalno-vzgojnega procesa v šoli | Nova Gorica | Educa | 1994 | ||
Marentič Požarnik, Barica | Pomen operativnega oblikovanja vzgojnoizobraževalnih smotrov za uspešnejši pouk | Izbrana poglavja iz didaktike | Novo mesto | Pedagoška obzorja | 1991 | |
Marentič Požarnik, Barica | Kako pomembna so pojmovanja znanja, učenja in poučevanja za uspeh kurikularne prenove | Sodobna pedagogika | Ljubljana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 1998 | |
Ilc, Zora | Drugačna kultura preverjanja | Didakta | Radovljica | Didakta | 1996 | |
Ilc, Zora | Drugačna kultura preverjanja v praksi | Didakta | Radovljica | Didakta | 1996 | |
Trojar, Štefan | Tekoče utrjevanje in dolgoročno preverjanje znanja pri pouku zgodovine | Zgodovina v šoli | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport | 1997 | |
Trojar, Štefan | Kritika ustnega preverjanja znanja in značilnosti testnega preverjanja pri pouku zgodovine | Zgodovina v šoli | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport | 1998 |