Sources
Archive sources
Museum items
Printed sources
Oral sources
Literature
Critical editions
Monographs
Reference collections
Periodicals
Thesis and textbooks
Typescript
Text Collections
Events
Conferences
Lectures
Exhibitions
Data
Social Science Data Archive
CLARIN.SI
Research data
World War II casualties
History Citation Index
DH
DARIAH-SI
Tools
Documentation
SI-DIH
About
eng
slv
PUBLICATIONS
DEATHS WWI
DEATHS WWII
CENSUSES
/
Periodicals
/
Zgodovina v šoli
Zgodovina v šoli, 2017, št. 1
Prispevki k formativnemu spremljanju in vrednotenju pri pouku zgodovine
Co-author(s):
Vilma Brodnik (odg. ur.)
,
Ensitra prevajanje, Brigita Vogrinec s. p. (prev.)
,
Tine Logar (lekt.)
Year:
01. 2017
Publisher(s):
Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Language(s):
slovenščina
Type(s) of material:
text
Individual contributions:
Danijela Trškan,
Tragom prošlosti: osnovnošolski učbeniki za zgodovino založbe Školska knjiga
Danijela Trškan,
Histoire 2de Nouveau programme 2010, Pariz, Nathan, 2010, 320 stani.
Danijela Trškan,
Histoire 6e Geographie, Programme 2009, Pariz, Nathan, 2009, 320 strani
Danijela Trškan,
Roman Brvar: Dotik znanja, Slepi in slabovidni učenci v inkluzivni šoli Ljubljana, Modrijan, 2010, 152 strani
Gregor Antoličič,
Franc Jožef zadnji monarh stare Evrope
Kristina Kocuvan / Mojca Horvat,
Arhiv v kovčku na obisku v osnovni šoli
Bernarda Gaber,
Zavod RS za šolstvo Študijski obisk pedagoških svetovalcev Zavoda RS za šolstvo (ZRSŠ) na Education Scotland (ES) v Glasgowu, 22.–26. september 2014
Dragica Babič,
Formativno spremljanje znanja nam odstre nevidne kotičke dijakovega učenja in mišljenja, Formative Knowledge Assessment Reveals Hidden Corners of Secondary School Students’ Learning and Thinking
Sonja Bregar Mazzini,
Vključevanje formativnega spremljanja v obravnavo učnega sklopa pri pouku zgodovine, Incorporating Formative Assessment into a Discussion of a Learning Unit in History Lessons
Petra Štampf,
Primer obravnave izbirne teme antična kultura (grško gledališče in rimski cirkus, gradbeništvo Rimljanov in Grkov) po načelih formativnega spremljanja, Example of Discussing the Elective Topic of Ancient Culture (Ancient Greek Theatre and Roman Circus, Ancient Roman and Greek Construction) following the Principles of Formative Assessment
Dragan Potočnik,
Slikarska, kiparska in arhitekturna dela kot vir za pouk zgodovino, Works of Painting, Sculpture, and Architecture as Aources for History Lessons
Vilma Brodnik,
Formativno spremljanje in vrednotenje znanja in učenja zgodovine, Formative Assessment and Evaluation of the Knowledge and Learning of History
Dragica Čeč,
Gospodarska in družbena kriza zaradi izbruha vulkana Tambora v Indoneziji aprila 1815, Economic and Social Crisis Brought on by the Eruption of the Tambora Volcano in Indonesia in April 1815
Vilma Brodnik,
Reviji na pot: Zgodovina v šoli je osvežena
Files (1)
Name:
ZVS_st1_2017_NR.pdf
Size:
6.11MB
Format:
application/pdf
Permanent link:
https://hdl.handle.net/11686/file25533
Open
Download
Metadata (9)
identifier
https://hdl.handle.net/11686/41646
title
Zgodovina v šoli, 2017, št. 1
Prispevki k formativnemu spremljanju in vrednotenju pri pouku zgodovine
contributor
Vilma Brodnik (odg. ur.)
Ensitra prevajanje, Brigita Vogrinec s. p. (prev.)
Tine Logar (lekt.)
publisher
Zavod Republike Slovenije za šolstvo
date
01. 2017
01. 01. 2017
type
besedilo
language
Slovenščina
hasPart
https://hdl.handle.net/11686/41661
https://hdl.handle.net/11686/41660
https://hdl.handle.net/11686/41659
https://hdl.handle.net/11686/41658
https://hdl.handle.net/11686/41657
https://hdl.handle.net/11686/41656
https://hdl.handle.net/11686/41655
https://hdl.handle.net/11686/41654
https://hdl.handle.net/11686/41653
https://hdl.handle.net/11686/41652
https://hdl.handle.net/11686/41651
https://hdl.handle.net/11686/41650
https://hdl.handle.net/11686/41649
https://hdl.handle.net/11686/41648
fileResource
ZVS_st1_2017_NR.pdf