/
Serijske publikacije
/
Zgodovina v šoli
To delo avtorja Dragan Potočnik je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Psihološki, pedagoški in didaktični motivi učitelju narekujejo tudi, da skuša otrokom približati zgodovinsko snov iz prve roke. Ena najbolj uspešnih metod je delo z zgodovinskimi viri. Zgodovinski viri dajejo pravo materialno podlago za resnično razumevanje zgodovinskih dejstev in pojavov. Zgodovinski viri pa ne širijo že v učbenikih dane zgodovinske sinteze, ampak jih tudi poglobijo, zaradi česar postane učencem gradivo razumljivejše, pouk zgodovine pa bolj življenjski. Avtor se je v članku omejil na prikaz fotografije, razglednice, karikature in plakata kot zgodovinskega vira.
Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
---|---|---|---|---|---|---|
Brodnik, Vilma | Kako do bolj kakovostnega znanja zgodovine | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2003 | ||
Cooper, Hilary | The teaching of history in primary schools : implementing the revised national curriculum | London | D. Fulton Publishers | 2000 | ||
Golob, Nataša | Umetnostna zgodovina : učbenik za umetnostno zgodovino v gimnazijskem izobraževanju, srednje tehniškem oz. strokovnem izobraževanju in poklicno tehniškem izobraževanju | Ljubljana | DZS | 2005 | ||
Potočnik, Dragan | Metodične značilnosti sodobnega pouka zgodovine | Pedagoška obzorja = Didactica Slovenica : časopis za didaktiko in metodiko | Novo mesto ; Ljubljana | Pedagoška obzorja ; Pedagoška fakulteta | 2010 | |
Puff Rudolf, Gustav | Maribor : njegova okolica, prebivalci in zgodovina | Maribor | Obzorja | 1999 | ||
Puff Rudolf, Gustav | Marburg in Steiermark, seine Umgebung, Bewohner und Geschichte | Gratz | s.n. | 1847 | ||
Stradling, Robert | Teaching 20th-century European history | Strasbourg | Council of Europe | 2001 | ||
Weber, Tomaž | Teorija in praksa pouka zgodovine v osnovni šoli | Ljubljana | Državna založba Slovenije | 1981 | ||
Weber, Tomaž | Zgodovinski viri (pisni, materialni in statistični podatki) pri pouku zgodovine | Sodobna pedagogika | Ljubljana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije |