Viri
Arhivski viri
Muzealije
Tiskani viri
Ustni viri
Literatura
Izdaje virov
Monografije
Referenčne zbirke
Serijske publikacije
Šolska in visokošolska dela
Tipkopisi
Zbirke
Dogodki
Konference
Predavanja
Razstave
Podatki
Arhiv družboslovnih podatkov
CLARIN.SI
Raziskovalni podatki
SICI
Smrtne žrtve druge svetovne vojne
Zgodovinarski indeks citiranosti
DH
DARIAH-SI
Orodja
Dokumentacija
O SIstory
slv
eng
PUBLIKACIJE
ŽRTVE I.SV
ŽRTVE II.SV
POPISI
ZIC
/
Serijske publikacije
/
Zgodovina v šoli
Zgodovina v šoli, 2017, št. 1
Prispevki k formativnemu spremljanju in vrednotenju pri pouku zgodovine
Soavtor(ji):
Vilma Brodnik (odg. ur.)
,
Ensitra prevajanje, Brigita Vogrinec s. p. (prev.)
,
Tine Logar (lekt.)
Leto:
2017
Založnik(i):
Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):
slovenščina
Vrst(e) gradiva:
besedilo
Posamezni prispevki:
Vilma Brodnik,
Reviji na pot: Zgodovina v šoli je osvežena
Dragica Čeč,
Gospodarska in družbena kriza zaradi izbruha vulkana Tambora v Indoneziji aprila 1815, Economic and Social Crisis Brought on by the Eruption of the Tambora Volcano in Indonesia in April 1815
Vilma Brodnik,
Formativno spremljanje in vrednotenje znanja in učenja zgodovine, Formative Assessment and Evaluation of the Knowledge and Learning of History
Dragan Potočnik,
Slikarska, kiparska in arhitekturna dela kot vir za pouk zgodovino, Works of Painting, Sculpture, and Architecture as Aources for History Lessons
Petra Štampf,
Primer obravnave izbirne teme antična kultura (grško gledališče in rimski cirkus, gradbeništvo Rimljanov in Grkov) po načelih formativnega spremljanja, Example of Discussing the Elective Topic of Ancient Culture (Ancient Greek Theatre and Roman Circus, Ancient Roman and Greek Construction) following the Principles of Formative Assessment
Sonja Bregar Mazzini,
Vključevanje formativnega spremljanja v obravnavo učnega sklopa pri pouku zgodovine, Incorporating Formative Assessment into a Discussion of a Learning Unit in History Lessons
Dragica Babič,
Formativno spremljanje znanja nam odstre nevidne kotičke dijakovega učenja in mišljenja, Formative Knowledge Assessment Reveals Hidden Corners of Secondary School Students’ Learning and Thinking
Bernarda Gaber,
Zavod RS za šolstvo Študijski obisk pedagoških svetovalcev Zavoda RS za šolstvo (ZRSŠ) na Education Scotland (ES) v Glasgowu, 22.–26. september 2014
Kristina Kocuvan / Mojca Horvat,
Arhiv v kovčku na obisku v osnovni šoli
Gregor Antoličič,
Franc Jožef zadnji monarh stare Evrope
Danijela Trškan,
Roman Brvar: Dotik znanja, Slepi in slabovidni učenci v inkluzivni šoli Ljubljana, Modrijan, 2010, 152 strani
Danijela Trškan,
Histoire 6e Geographie, Programme 2009, Pariz, Nathan, 2009, 320 strani
Danijela Trškan,
Histoire 2de Nouveau programme 2010, Pariz, Nathan, 2010, 320 stani.
Danijela Trškan,
Tragom prošlosti: osnovnošolski učbeniki za zgodovino založbe Školska knjiga
Datoteke (1)
Ime:
ZVS_st1_2017_NR.pdf
Velikost:
6.11MB
Format:
application/pdf
Stalna povezava:
https://hdl.handle.net/11686/file25533
Odpri
Prenesi
Metapodatki (9)
identifikator
https://hdl.handle.net/11686/41646
naslov
Zgodovina v šoli, 2017, št. 1
Prispevki k formativnemu spremljanju in vrednotenju pri pouku zgodovine
soavtor
Vilma Brodnik (odg. ur.)
Ensitra prevajanje, Brigita Vogrinec s. p. (prev.)
Tine Logar (lekt.)
založnik
Zavod Republike Slovenije za šolstvo
datum
2017
01. 01. 2017
tip
besedilo
jezik
Slovenščina
imaDel
https://hdl.handle.net/11686/41648
https://hdl.handle.net/11686/41649
https://hdl.handle.net/11686/41650
https://hdl.handle.net/11686/41651
https://hdl.handle.net/11686/41652
https://hdl.handle.net/11686/41653
https://hdl.handle.net/11686/41654
https://hdl.handle.net/11686/41655
https://hdl.handle.net/11686/41656
https://hdl.handle.net/11686/41657
https://hdl.handle.net/11686/41658
https://hdl.handle.net/11686/41659
https://hdl.handle.net/11686/41660
https://hdl.handle.net/11686/41661
datotečni vir
ZVS_st1_2017_NR.pdf