logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Prispevki za novejšo zgodovino

Leni Riefenstahl v službi tretjega rajha


Avtor(ji):Nataša Hönig
Leto:2016
Založnik(i):Inštitut za novejšo zgodovino, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Identifikator:http://ojs.inz.si/pnz/article/view/185
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Nataša Hönig je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:PNZ-2016-2.pdf
Velikost:2.24MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Riefenstahlova je bila Hitlerjeva osebna režiserka, njeni štirije dokumentarno-propagandni filmi pa so bili posneti po Hitlerjevih navodilih za potrebe nacistične stranke. Članek vsebuje teoretično podlago, na katero se opira praktični del oz. analiza omenjenih filmov. Zajeto je obdobje med leti 1933 in 1938, obdobje v katerem je Riefenstahlova ustvarjala za nacistični režim. Minister za propagando, Joseph Goebbels, je te filme zelo spretno uporabil v svoji propagandni strategiji. V propagandno-ideološkem in političnem smislu je najpomembnejši Triumf volje, ideologija arijske rase pa je najbolj izražena v Olympii. Film je opredeljen kot zgodovinski vir, prikazana je njegova uporabna vrednost.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/40544
    • naslov
      • Leni Riefenstahl v službi tretjega rajha
      • Leni Riefenstahl in the Service of the Third Reich
    • avtor
      • Nataša Hönig
    • predmet
      • film
      • nacionalsocializem
      • Leni Riefenstahl
      • propaganda
      • film
      • Nacional Socialism
      • Leni Riefenstahl
      • propaganda
    • založnik
      • Inštitut za novejšo zgodovino
    • datum
      • 2016
      • 09. 11. 2016
    • tip
      • besedilo
    • identifikator
      • http://ojs.inz.si/pnz/article/view/185
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcSa
    Seznam literature v delu (13)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Bach ; StevenLeni Riefenstahl : neizprosna moč slikLjubljanaModrijan2013
    Benson ; MichaelZgodovina/Umetnostna zgodovina/Filmska zgodovina. 'Black Square on Red Square' kot zgodovinski dogodek, umetniška akcija in filmska scenaKako pisati zgodovino filma oziroma zgodovino umetnosti. Mednarodni kolokvij filmske teorije in kritike, ur. Simon Popek in Andrej ŠprahLjubljanaSlovenska kinoteka ; Revija Ekran2000
    Gomery ; Douglas ; Allen ; Robert C.Predmet raziskovanja filmske zgodovineKako pisati zgodovino filma oziroma zgodovino umetnosti. Mednarodni kolokvij filmske teorije in kritike, ur. Simon Popek in Andrej ŠprahLjubljanaSlovenska kinoteka ; Revija Ekran2000
    Grote ; StefanieObjekt Mensch : Körper als Ikon und Ideologem in den cineastischen Werken Leni Riefenstahls : Ästhetisierter Despotismus oder die Reziprozität von Auftragskunst und Politik im Dritten Reich : Doktorska disertacijaKulturwissenschaftlichen Fakultät der Europa - Universität Viadrina Frankfurt2004
    Mosse ; George, LachmannThe Image of man : the creation of modern masculinityNew YorkOxford University Press1998
    Omon ; Žak ; Mari ; MišelAnaliza film(ov)aBeogradClio2007
    Kako pisati zgodovino filma oziroma zgodovino umetnosti : Mednarodni kolokvij filmske teorije in kritike (1999 ; Ljubljana), ur. Popek, Simon ; Šprah, AndrejLjubljanaSlovenska kinoteka : Revija Ekran2000
    Ričardi ; MarioVek italijanskog filmaBeogradClio2008
    Riefenstahl ; LeniLeni Riefenstahl : five lives = fünf Leben = cinq viesKölnTaschen2000
    Spotts ; FredericHitler and the Power of AestheticsNew YorkOverlook Books2003
    Šato ; DominikFilm i filozofijaBeogradClio2011
    Thamer ; Hans-UlrichNacionalsocializemLjubljanaModrijan2009
    Welch ; DavidPropaganda and the German cinema : 1933-1945London ; New YorkI.B. Tauris2001