logo
POPISI

/

Literatura

/

Monografije

The Concept of Progress in the Teaching of History: Some Observations from Slovenian Textbooks


Leto:2013
Založnik(i):Inštitut za novejšo zgodovino, Ljubljana
Jezik(i):angleščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Zbirk(e):Vpogledi; 7
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Žarko Lazarević je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:school_history_and_textbooks.pdf
Velikost:70.84MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/38484
    • naslov
      • The Concept of Progress in the Teaching of History: Some Observations from Slovenian Textbooks
    • avtor
      • Žarko Lazarević
    • predmet
      • teaching
      • history
      • poučevanje
      • zgodovina
    • založnik
      • Inštitut za novejšo zgodovino
    • zbirka
      • Vpogledi; 7
    • datum
      • 2013
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Angleščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Seznam literature v delu (6)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    205Brinar, JosipZgodovina za meščanske šoleLjubljanaKatoliška bukvarna1909
    206Binter, Bogdan ; Štrukelj, VojtehZgodovina Jugoslovanov : za četrti razred srednjih šolLjubljanaJugoslovansko profesorsko društvo, sekcija Ljubljana1939
    206Božič, Branko ; Prunk ; Janko ; Weber, TomažZgodovina 2 : [novejša zgodovina]LjubljanaDržavna založba Slovenije1978
    206Dolenc, Ervin ; Gabrič, AlešZgodovina 4 : učbenik za 4. letnik gimnazijeLjubljanaDZS2002
    206Repe, BožoSodobna zgodovina : zgodovina za 4. letnik gimnazijLjubljanaModrijan1998
    213Judt, TonyPostwar : A History of Europe Since 1945New YorkPenguin Press2005