logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Literatura

/

Monografije

Miti in stereotipi v učilnicah


Avtor(ji):Milan Zver
Soavtor(ji):Mitja Ferenc (ur.), Branka Petkovšek (ur.), Nives Sulič Dular (prev.), Matjaž Klemenčič (prev.), Stanislav Južnič (prev.)
Leto:2006
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Zbirk(e):Zbirka Zgodovinskega časopisa ; 32
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Milan Zver je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:mitsko_in_stereotipno_na_zgodovino.pdf
Velikost:140.31MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Zgodovinska stroka, ki prizadevno in natančno išče odgovore na raznovrstna vprašanja, mnogokrat ne ponuja enoznačnega odgovora. Potrpežljivo pojasnjuje, razlaga in predstavlja svoje izsledke, nadvse pomembno pa je njeno zavzeto sodelovanje pri uvajanju svežih spoznanj v učne načrte za zgodovino, državljansko vzgojo in druge družboslovne predmete. Zato še posebej toplo pozdravljam vse prisotne učitelje zgodovine, ki bodo v zgodovinske učilnice in med svoje učence zanesli nova spoznanja zgodovinske stroke in sodobne prakse pouka zgodovine...
Metapodatki (13)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/35249
    • naslov
      • Miti in stereotipi v učilnicah
    • ustvarjalec
      • Milan Zver
    • soavtor
      • Mitja Ferenc (ur.)
      • Branka Petkovšek (ur.)
      • Nives Sulič Dular (prev.)
      • Matjaž Klemenčič (prev.)
      • Stanislav Južnič (prev.)
    • predmet
      • Slovenija
      • zgodovina
      • učni načrti
      • državljanska vzgoja
      • Slovenia
      • History
      • curriculum
    • opis
      • Zgodovinska stroka, ki prizadevno in natančno išče odgovore na raznovrstna vprašanja, mnogokrat ne ponuja enoznačnega odgovora. Potrpežljivo pojasnjuje, razlaga in predstavlja svoje izsledke, nadvse pomembno pa je njeno zavzeto sodelovanje pri uvajanju svežih spoznanj v učne načrte za zgodovino, državljansko vzgojo in druge družboslovne predmete. Zato še posebej toplo pozdravljam vse prisotne učitelje zgodovine, ki bodo v zgodovinske učilnice in med svoje učence zanesli nova spoznanja zgodovinske stroke in sodobne prakse pouka zgodovine...
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
    • zbirka
      • Zbirka Zgodovinskega časopisa ; 32
    • datum
      • 2006
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd