/
Serijske publikacije
/
Zgodovina v šoli


To delo avtorja Cvetka Bizjak je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

| Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Boekaerts, Monique | Motivation to learn | Geneva | Unesco | 2002 | ||
| Bregant, Tina | Nevrofiziološke osnove učinkovitega učenja otrok in mladostnikov - za učitelje, ki si želijo in upajo biti učenci | Fleksibilni predmetnik in aktualni izzivi osnovne šole : zbornik prispevkov strokovnega posveta, Podčetrtek, 29. in 30. september 2011 | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2011 | |
| Day, C. ; Calderhead J. ; Denicolo ; P. | Research on teacher thinking | London | The Falmer Press | 1993 | ||
| Marentič Požarnik, Barica | Psihologija učenja in pouka | Ljubljana | DZS | 2000 | ||
| Marentič Požarnik, Barica | Učenje učenja med izkušnjami preteklosti in izzivi prihodnosti | Šolsko svetovalno delo : revija za svetovalne delavce v vrtcih, šolah in domovih | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2012 | |
| Pečjak, Sonja | Metakognitivne sposobnosti pri učenju : struktura in njihov razvoj | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2012 | |
| Pečjak, Sonja | Razvoj metakognitivnih sposobnosti pri učenju in vloga učitelja | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2012 | |
| Pečjak, Sonja ; Gradišar, Ana | Bralne učne strategije | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2002 | ||
| Rose, Colin ; Goll, Louise | Umetnost učenja | Ljubljana | Tangram | 1993 | ||
| Rutar, Dušan | Kako možgani vplivajo na učenje in kako učenje vpliva na možgane | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2012 | |
| Schunk, Dale H. ; Zimmerman, Barry J. | Motivation and self-regulated learning : theory, research, and applications | New York ; London | Lawrence Erlbaum Associates | 2008 |