logo
POPISI

/

Literatura

/

Monografije

Metodološka struktura izbranih slovenskih in tujih osnovnošolskih učbenikov zgodovine


Avtor(ji):Valerija Bernik
Soavtor(ji):Danijela Trškan (ur.), Darja Pipuš Sunesko (prev.), Danijela Trškan (prev.)
Leto:2011
Založnik(i):Oddelek za zgodovino Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Zbirk(e):Historia: znanstvena zbirka Oddelka za zgodovino Filozofska fakultete v Ljubljani; 19
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Valerija Bernik je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Trojarjev_zbornik.pdf
Velikost:94.84MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Avtorica podaja metodološko analizo izbranih učbenikov zgodovine, ki so izšli v obdobju od leta 2000 do leta 2004 v Sloveniji, Veliki Britaniji. Franciji in Nemčiji. Podrobno je obdelana metodološka struktura izbranih učbenikov in glavni elementi metodološke zasnove. Gre za primerjavo naslovnih strani, pisave, likovne opreme, osrednjih učbeniških tekstov, historičnih kart, slikovnega gradiva, vprašanj in nalog. Vsi ti elementi so v obravnavanih učbenikih uporabljeni na različne načine in imajo zaradi tega tudi različne učinke pri učencih ter predstavljajo tudi dragocen pripomoček vsem piscem sodobnih učbenikov na področju družboslovja.
Metapodatki (13)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/31012
    • naslov
      • Metodološka struktura izbranih slovenskih in tujih osnovnošolskih učbenikov zgodovine
      • Methodological structure of selected Slovenian and foreign elementary school history textbooks
    • avtor
      • Valerija Bernik
    • soavtor
      • Danijela Trškan (ur.)
      • Darja Pipuš Sunesko (prev.)
      • Danijela Trškan (prev.)
    • predmet
      • zgodovina
      • učbeniki
      • osnovna šola
      • naslovnica
      • likovna oprema
      • učbeniški tekst
      • zemljevidi
      • slikovno gradivo
      • naloge
      • history
      • textbooks
      • elementary school
      • cover
      • image equipment
      • textbook texts
      • maps
      • pictures
      • assignments
    • opis
      • Avtorica podaja metodološko analizo izbranih učbenikov zgodovine, ki so izšli v obdobju od leta 2000 do leta 2004 v Sloveniji, Veliki Britaniji. Franciji in Nemčiji. Podrobno je obdelana metodološka struktura izbranih učbenikov in glavni elementi metodološke zasnove. Gre za primerjavo naslovnih strani, pisave, likovne opreme, osrednjih učbeniških tekstov, historičnih kart, slikovnega gradiva, vprašanj in nalog. Vsi ti elementi so v obravnavanih učbenikih uporabljeni na različne načine in imajo zaradi tega tudi različne učinke pri učencih ter predstavljajo tudi dragocen pripomoček vsem piscem sodobnih učbenikov na področju družboslovja.
      • The author gives a methodological analysis of selected history textbooks, issued between 2000 and 2004 in Slovenia, Great Britain, France, and Germany. She gives a detailed analysis of the methodological structure of selected textbooks and the main elements of the methodology. It is a comparison o f covers. fonts, image equipment, central textbook texts, historical maps, pictures, questions, and assignments. Ali the elements in textbooks are used in various ways and consequently have different effects on pupils and represent a valuable tool to all writers of modern textbooks in the area of social sciences.
    • založnik
      • Oddelek za zgodovino Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani
    • zbirka
      • Historia: znanstvena zbirka Oddelka za zgodovino Filozofska fakultete v Ljubljani; 19
    • datum
      • 2011
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Seznam literature v delu (16)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    210Bernier, Michel ; Champigny, Danielle ; Loubes, OlivierHistoire-geographie 3e, Livre de l' eleveParisNathan2003
    210Bernik Burja, ValerijaVsebinske in metodološke spremembe v osnovnošolskih učbenikih zgodovine od konca 19. do začetka 21. stoletja na Slovenskem : Doktorska disertacijaLjubljanaFF2006
    210Cvirn, Janez ; Hriberšek Balkovec, Elizabeta ; Studen, AndrejNovi vek. Zgodovina za 8. razred devetletkeLjubljanaDZS2004
    210Dolenc, Ervin ; Gabrič, Aleš ; Rode, Marjan20. stoletje. Zgodovina za 8. razred osemletke in 9. razred devetletkeLjubljanaDZS2003
    210Doublet, Frederic ; Casa, MichelHistoire-geographie 5eParisMagnard2001
    210Grey, Paul ; Little, RosemariePresenting the Past. Britain 1750-1900LondonCollins2002
    210Janša Zorn, Olga ; Kastelic, Ana ; Škraba, GabrijelaSpoznavajmo zgodovino. Zgodovina za 6. razred devetletne osnovne šoleLjubljanaModrijan2004
    210Janša Zorn, Olga ; Mihelič, DarjaStari in srednji vek. Zgodovina za 7. razred devetletkeLjubljanaDZS2004
    210Kern Ana, Nuša ; Nečak, Dušan ; Repe, BožoNaše stoletje. Zgodovina za 8. razred osnovne šole. Zgodovina za 9. razred devetletne osnovne šoleLjubljanaModrijan2003
    210Kidd, Judith ; Rees, Rosemary ; Tudor, RuthLife in Medieval TimesLondonHeinemann2000
    210Rode, Marjan ; Tawitian, ElissaPrvi koraki v preteklost. Učbenik za 6. razred devetletne osnovne šoleLjubljanaDZS2004
    210Simonič Mervic, KarmenStari svet. Zgodovina za 7. razred devetletne osnovne šoleLjubljanaModrijan2004
    210Sparey, Elizabeth ; Worall, Keith ; Johnson, SuePresenting the Past. The modern WorldLondonCollins2003
    210Trojar, StefanVloga slik pri pouku zgodovine in nove možnosti modernega slikovnega prikazovanja. 2. delZgodovina v šoli1996
    210Wrenn, AndrewPresenting the Past. Britain 1500-1750LondonCollins2002
    210Žvanut, Maja ; Vodopivec, PeterVzpon meščanstva. Zgodovina za 7. razred osnovne šole, zgodovina za 8. razred devetletne osnovne šoleLjublajnaModrijan2004