/
Literatura
/
Monografije
To delo avtorja Andreja Polanšek je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
---|---|---|---|---|---|---|
320 | Brodnik, Vilma | Izkustveno učenje in aktivno poučevanje zgodovine s pomočjo igre vlog in simulacije | Zgodovina v šoli | 2001 | ||
320 | Cooper, H. | History in the early years | London: New York | Routledge Farmer | 2002 | |
320 | Counsell, C. | Subject knowledge, professional knowledge and student teachcrs'theorising | History Education: Subject Knowledge. Pedagogy and Practice | Lancaster | St. Martin's College | 1999 |
320 | Dawson, I. ; Banham D. | Thinking from the inside: je suis le roi | Teaching History | 2002 | ||
320 | Fines, J. ; Nichol J. | Teaching Primary History | Oxford | Heinemann | 1997 | |
320 | Jones, K. | Games & Simulations Made Easy: practical tips to Improve Learning Through Gaming | London | Stirling | 1997 | |
320 | Karba, P. | Zgodovina v šoli v 21. stoletju - vse življenje uporabna popotnica: vodnik za učitelje | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2005 | |
320 | Luff, I. | Is role play for every history teacher? | Teaching History | 2002 | ||
320 | Marentič, Požarnik. B. | Kako pomembna so pojmovanja znanja, učenja in poučevanja za uspeh kurikularne prenove | Sodobna pedagogika | 1998 | ||
320 | Marentič, Požarnik B. | Izkustveno učenje - modna muha. skupek tehnik ali alternativni model pomembnega učenja? | Sodobna pedagogika | 1992 | ||
320 | Myers, J. | Tripping over the levels: experiences from Ontario | Teaching History | 2004 | ||
320 | Osowiecki, M. | Let's have a Renaissance party: Seeing, hearing and doing the Renaissance party | Teaching History | 2004 | ||
320 | Polanšek, A. | Igra vlog pri zgodovini v osnovni šoli : magistrsko del | Ljubljana | 2007 | ||
320 | Rohlfes, J. | Geschichte und ihre Didaktik | Gottingen | Vandenhoeck unn Ruprecht | 1986 | |
320 | Stirzaker, R. | Drop the dead dictator: a Year 9 newsroom simulation | Teaching History | 2002 | ||
321 | Stradling, R. | Poučevanje evropske zgodovine 20. stoletja | Ljubljana | Zavod RS za šolstvo | 2004 | |
321 | Strmčnik, F. | Didaktika: osrednje teoretične teme | Ljubljana | FF | 2001 | |
321 | Tomić, A. | Spremljanje pouka | Ljubljana | Zavod RS za šolstvo | 2002 | |
321 | Trojar, Š. | Sodobni pogledi na pouk zgodovine | Ljubljana | DZS | 2003 | |
321 | Trškan, Danijela | Didaktika zgodovine: gradivo za predavanja in vaje | Ljubljana | FF, Oddelek za zgodovino | 2004 | |
321 | Trškan, Danijela | Sodobno pisno preverjanje in ocenjevanje znanja pri zgodovini v srednji šoli na izbranih temah 20. stoletja | Ljubljana | Zavod RS za šolstvo | 2003 | |
321 | Wrenn, A. | Making learning drive assessment: Jean of Arc - saint, witch or warrior? | Teaching History | 2004 |