logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovinski časopis

K razpravi o novi vsebinski zasnovi zgodovine v šoli


Avtor(ji):Peter Vodopivec
Soavtor(ji):Vasilij Melik (odg. ur.)
Leto:1991
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Ključne besede:pouk zgodovine
Datoteke (1)
Ime:ZGODOVINSKI_CASOPIS_LETO_1991_LETNIK_45_STEVILKA_1.pdf
Velikost:10.12MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Avtor razmišlja o novi vsebinski zasnovi zgodovinskega pouka v šoli in ugotavlja, da bo treba pouk zgodovine po političnih spremembah v Sloveniji, Jugoslaviji in Evropi v letu 1990 postaviti na povsem nove temelje. Pouk zgodovine je treba končno osvoboditi ideoloških obrazcev in zasnovati tako, da bo odprt za najrazličnejše zorne kote. Po avtorju je mogoče razpravo začeti na osnovi, ki jo je že ob koncu sedemdesetih let predlagal profesor Bogo Grafenauer s sodelavci, zgodovinski pouk v šoli mora slediti najmodernejšim zgodovinopisnim usmeritvam in se s površinske, dogodkovno-politlčne ravni usmeriti k predstavitvi »sveta in človeka v času in prostoru«.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/14317
    • naslov
      • K razpravi o novi vsebinski zasnovi zgodovine v šoli
      • Discussion on the New Contents Concept of History at School
    • avtor
      • Peter Vodopivec
    • soavtor
      • Vasilij Melik (odg. ur.)
    • predmet
      • pouk zgodovine
    • opis
      • The author considers the new contents concept of the lessons in history at school and states that the lessons in history should be put on completely new grounds after ali political changes in Slovenia, Yugoslavia and Europe in 1990. Historical lessons should be at last set free of ideological forms and conceived in such a way that they would be open to the most various aspects. According to the author it is possible to begin discussions on the basis which professor Bogo Grafenauer and his collaborators have already suggested at the end of the seventies. Historical lessons at school should follow the most up-to-date historiographic trends and orient from the surface, events-political level to the presentation of »the vvorld and man in the time and place«.
      • Avtor razmišlja o novi vsebinski zasnovi zgodovinskega pouka v šoli in ugotavlja, da bo treba pouk zgodovine po političnih spremembah v Sloveniji, Jugoslaviji in Evropi v letu 1990 postaviti na povsem nove temelje. Pouk zgodovine je treba končno osvoboditi ideoloških obrazcev in zasnovati tako, da bo odprt za najrazličnejše zorne kote. Po avtorju je mogoče razpravo začeti na osnovi, ki jo je že ob koncu sedemdesetih let predlagal profesor Bogo Grafenauer s sodelavci, zgodovinski pouk v šoli mora slediti najmodernejšim zgodovinopisnim usmeritvam in se s površinske, dogodkovno-politlčne ravni usmeriti k predstavitvi »sveta in človeka v času in prostoru«.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
    • datum
      • 1991
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd