logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Prispevki za novejšo zgodovino

Vpliv velike gospodarske krize na razvoj trgovine


Soavtor(ji):Zdenko Čepič (odg. ur.)
Leto:2006
Založnik(i):Inštitut za novejšo zgodovino, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:prispevki_za_novejso_zgodovino_2006_1.pdf
Velikost:166.23MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Učinke Velike gospodarske krize je slovenska trgovina občutila nekoliko manj kot industrija. O krizi v slovenski trgovini pričajo tudi podatki o gibanju števila trgovskih obratov; sočasno z gospodarsko krizo je opaziti upad ustanavljanja novih trgovskih podjetij, še bolj vidno pa so se posledice gospodarske krize odražale v velikem zmanjšanju števila trgovskih obratov in posledično večji brezposelnosti. Močno so bili prizadeti predvsem manjši trgovci, katerih število prodajaln se je zmanjšalo za 30%. Krizo v trgovini so v tridesetih letih 20. stoletja seveda občutili tudi porabniki; kupna moč je padla, zaradi slabih letin in višjih stroškov so se dvignile cene življenjskih potrebščin, primanjkovati pa je začelo tudi različnih vrst blaga.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/1372
    • naslov
      • Vpliv velike gospodarske krize na razvoj trgovine
      • The Influence of the Great Depression on the Development of Trade in Slovenia
    • ustvarjalec
      • Marija Počivavšek
    • soavtor
      • Zdenko Čepič (odg. ur.)
    • predmet
      • gospodarstvo
      • gospodarska kriza
      • trgovina
      • Slovenija
      • Celje
      • economy
      • the great depression
      • trade
      • Slovenia
      • Celje
    • opis
      • Slovene trade was somewhat less affected by the Great Depression than its industry. The crisis in Slovene trade is witnessed to by data on fluctuations in the number of commercial establishments; notable consequences of the Depression were a decline in newly founded commercial enterprises and, even more so, a significant reduction in the overall number of commercial establishments, as well as an increase in unemployment. Among those most affected were small retailers, the number of whose establishments dropped by 30 percent. The effects of the trade crisis in the 1930's were also felt by consumers; their purchasing power decreased, the prices of basic commodities rose and shortages of various kinds of goods began.
      • Učinke Velike gospodarske krize je slovenska trgovina občutila nekoliko manj kot industrija. O krizi v slovenski trgovini pričajo tudi podatki o gibanju števila trgovskih obratov; sočasno z gospodarsko krizo je opaziti upad ustanavljanja novih trgovskih podjetij, še bolj vidno pa so se posledice gospodarske krize odražale v velikem zmanjšanju števila trgovskih obratov in posledično večji brezposelnosti. Močno so bili prizadeti predvsem manjši trgovci, katerih število prodajaln se je zmanjšalo za 30%. Krizo v trgovini so v tridesetih letih 20. stoletja seveda občutili tudi porabniki; kupna moč je padla, zaradi slabih letin in višjih stroškov so se dvignile cene življenjskih potrebščin, primanjkovati pa je začelo tudi različnih vrst blaga.
    • založnik
      • Inštitut za novejšo zgodovino
    • datum
      • 2006
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd