logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Alternativne oblike dela z nadarjenimi učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli


Avtor(ji):Mojca Kukanja
Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Leto:2006
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Mojca Kukanja je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_v_soli-2006-15-1-2.pdf
Velikost:31.65MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/11059
    • naslov
      • Alternativne oblike dela z nadarjenimi učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
    • avtor
      • Mojca Kukanja
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • predmet
      • osnovna šola
      • aktivnosti za otroke s posebnimi potrebami
      • nadarjeni učenci
      • pouk zgodovine
      • nine-year elementary school
      • activities for children with special needs
      • gifted pupils
      • histroy lessons
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2006
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Seznam literature v delu (19)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Brodnik, VilmaIzkustveno učenje in aktivno poučevanje zgodovine s pomočjo vlog in simulacijeZgodovina v šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport2001
    Ferbežer, IvanCelovitost nadarjenostiNova GoricaEduca2002
    George, DavidNadarjeni otrok kot izzivLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo1997
    Kalin, JanaŠolska prenova - učitelj - nadarjeniNadarjeni - izkoriščen ali prezrt potencial : zbornik prispevkov : mednarodni znanstveni simpozijNovo mestoSlovensko združenje za nadarjene2003
    Nagy, Mirt ; Hrvatin Kralj, DoroteaRazvojno raziskovalni projekt "Spodbujanje ustvarjalnosti nadarjenih otrok - SUNO" in koncept kreativnih delavnicNadarjeni : stanje, problematika, razvojne možnosti : zbornikNovo MestoPedagoška obzorja1994
    Kukanja Gabrijelčič, MojcaAlternativne oblike z nadarjenimi pri pouku zgodovine v osnovni šoli : diplomsko deloLjubljanasamozal.2005
    Marentič Požarnik, BaricaPsihologija učenja in poukaLjubljanaDZS2000
    Pečjak, VidUstvarialnost v šoli : Uspeti z idejo! Tehnike in metode ustvarjanja, razvoja in trienja idejLjubljanaInštitut za inovativnost in tehnologijo2002
    Pukl, ValerijaKvaliteta učenja in znanja ob projektnem učnem deluVzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega delaLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo1993
    Rutar Ilc, ZoraPristopi k poučevanju, preverjanju in ocenjevanjuLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2003
    Sentočnik, SonjaAvtentične oblike preverjanja in ocenjevanja za kakovostnejše učenje in poučevanjeVzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega delaLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2000
    Smutny, J. F.Creative Strategies for Teaching language Arts to Gifted StudentsArlingtonERIC2001
    Srića, VelimirUstvarjalno mišljenjeLjubljanaGospodarski vestnik1999
    Strmčnik, FranceProblemski pouk v teoriji in praksiRadovljicaDidakta1992
    Strmčnik, FranceSkrb za razvoj nadarjenih učencevNadarjeni : stanje, problematika, razvojne možnosti : zbornikNovo MestoPedagoška obzorja1994
    Strmčnik, FranceDidaktika : osrednje teoretične temeLjubljanaZnanstveni inštitut Filozofske fakultete2001
    Tomiž, A.Izbrana poglavja iz didaktikeLiublianaCenter FF za pedagoško izobraievanje1997
    Trojar, ŠtefanPomen in metodične značilnosti samostojnega dela učencev s pisnimi zgodovinskimi viriZgodovina v šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport1995
    Virk Rode, JožicaRaziskovalno učenjeZbornik prispevkov :Kongres pedagoških delavcev SlovenijePortorožZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1997