/
Serijske publikacije
/
Zgodovina v šoli


To delo avtorja Mojca Kukanja je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

| Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Brodnik, Vilma | Izkustveno učenje in aktivno poučevanje zgodovine s pomočjo vlog in simulacije | Zgodovina v šoli | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport | 2001 | |
| Ferbežer, Ivan | Celovitost nadarjenosti | Nova Gorica | Educa | 2002 | ||
| George, David | Nadarjeni otrok kot izziv | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 1997 | ||
| Kalin, Jana | Šolska prenova - učitelj - nadarjeni | Nadarjeni - izkoriščen ali prezrt potencial : zbornik prispevkov : mednarodni znanstveni simpozij | Novo mesto | Slovensko združenje za nadarjene | 2003 | |
| Nagy, Mirt ; Hrvatin Kralj, Dorotea | Razvojno raziskovalni projekt "Spodbujanje ustvarjalnosti nadarjenih otrok - SUNO" in koncept kreativnih delavnic | Nadarjeni : stanje, problematika, razvojne možnosti : zbornik | Novo Mesto | Pedagoška obzorja | 1994 | |
| Kukanja Gabrijelčič, Mojca | Alternativne oblike z nadarjenimi pri pouku zgodovine v osnovni šoli : diplomsko delo | Ljubljana | samozal. | 2005 | ||
| Marentič Požarnik, Barica | Psihologija učenja in pouka | Ljubljana | DZS | 2000 | ||
| Pečjak, Vid | Ustvarialnost v šoli : Uspeti z idejo! Tehnike in metode ustvarjanja, razvoja in trienja idej | Ljubljana | Inštitut za inovativnost in tehnologijo | 2002 | ||
| Pukl, Valerija | Kvaliteta učenja in znanja ob projektnem učnem delu | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 1993 | |
| Rutar Ilc, Zora | Pristopi k poučevanju, preverjanju in ocenjevanju | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2003 | ||
| Sentočnik, Sonja | Avtentične oblike preverjanja in ocenjevanja za kakovostnejše učenje in poučevanje | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2000 | |
| Smutny, J. F. | Creative Strategies for Teaching language Arts to Gifted Students | Arlington | ERIC | 2001 | ||
| Srića, Velimir | Ustvarjalno mišljenje | Ljubljana | Gospodarski vestnik | 1999 | ||
| Strmčnik, France | Problemski pouk v teoriji in praksi | Radovljica | Didakta | 1992 | ||
| Strmčnik, France | Skrb za razvoj nadarjenih učencev | Nadarjeni : stanje, problematika, razvojne možnosti : zbornik | Novo Mesto | Pedagoška obzorja | 1994 | |
| Strmčnik, France | Didaktika : osrednje teoretične teme | Ljubljana | Znanstveni inštitut Filozofske fakultete | 2001 | ||
| Tomiž, A. | Izbrana poglavja iz didaktike | Liubliana | Center FF za pedagoško izobraievanje | 1997 | ||
| Trojar, Štefan | Pomen in metodične značilnosti samostojnega dela učencev s pisnimi zgodovinskimi viri | Zgodovina v šoli | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport | 1995 | |
| Virk Rode, Jožica | Raziskovalno učenje | Zbornik prispevkov :Kongres pedagoških delavcev Slovenije | Portorož | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 1997 |