/
Serijske publikacije
/
Zgodovina v šoli
To delo avtorja Mojca Kukanja je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
---|---|---|---|---|---|---|
Brodnik, Vilma | Izkustveno učenje in aktivno poučevanje zgodovine s pomočjo vlog in simulacije | Zgodovina v šoli | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport | 2001 | |
Ferbežer, Ivan | Celovitost nadarjenosti | Nova Gorica | Educa | 2002 | ||
George, David | Nadarjeni otrok kot izziv | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 1997 | ||
Kalin, Jana | Šolska prenova - učitelj - nadarjeni | Nadarjeni - izkoriščen ali prezrt potencial : zbornik prispevkov : mednarodni znanstveni simpozij | Novo mesto | Slovensko združenje za nadarjene | 2003 | |
Nagy, Mirt ; Hrvatin Kralj, Dorotea | Razvojno raziskovalni projekt "Spodbujanje ustvarjalnosti nadarjenih otrok - SUNO" in koncept kreativnih delavnic | Nadarjeni : stanje, problematika, razvojne možnosti : zbornik | Novo Mesto | Pedagoška obzorja | 1994 | |
Kukanja Gabrijelčič, Mojca | Alternativne oblike z nadarjenimi pri pouku zgodovine v osnovni šoli : diplomsko delo | Ljubljana | samozal. | 2005 | ||
Marentič Požarnik, Barica | Psihologija učenja in pouka | Ljubljana | DZS | 2000 | ||
Pečjak, Vid | Ustvarialnost v šoli : Uspeti z idejo! Tehnike in metode ustvarjanja, razvoja in trienja idej | Ljubljana | Inštitut za inovativnost in tehnologijo | 2002 | ||
Pukl, Valerija | Kvaliteta učenja in znanja ob projektnem učnem delu | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 1993 | |
Rutar Ilc, Zora | Pristopi k poučevanju, preverjanju in ocenjevanju | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2003 | ||
Sentočnik, Sonja | Avtentične oblike preverjanja in ocenjevanja za kakovostnejše učenje in poučevanje | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2000 | |
Smutny, J. F. | Creative Strategies for Teaching language Arts to Gifted Students | Arlington | ERIC | 2001 | ||
Srića, Velimir | Ustvarjalno mišljenje | Ljubljana | Gospodarski vestnik | 1999 | ||
Strmčnik, France | Problemski pouk v teoriji in praksi | Radovljica | Didakta | 1992 | ||
Strmčnik, France | Skrb za razvoj nadarjenih učencev | Nadarjeni : stanje, problematika, razvojne možnosti : zbornik | Novo Mesto | Pedagoška obzorja | 1994 | |
Strmčnik, France | Didaktika : osrednje teoretične teme | Ljubljana | Znanstveni inštitut Filozofske fakultete | 2001 | ||
Tomiž, A. | Izbrana poglavja iz didaktike | Liubliana | Center FF za pedagoško izobraievanje | 1997 | ||
Trojar, Štefan | Pomen in metodične značilnosti samostojnega dela učencev s pisnimi zgodovinskimi viri | Zgodovina v šoli | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport | 1995 | |
Virk Rode, Jožica | Raziskovalno učenje | Zbornik prispevkov :Kongres pedagoških delavcev Slovenije | Portorož | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 1997 |