logo
CENSUSES

/

Literature

/

Monographs

"On bo seveda prihodnjič inseriral"

Oglaševanje v Slovenskem narodu in Slovencu na prelomu 19. in 20. stoletja

Co-author(s):Andrej Studen (ur.)
Year:2016
Publisher(s):Inštitut za novejšo zgodovino
Language(s):slovenščina
Type(s) of material:text
Collection(s):Vpogledi ; 13
Rights:
CC license

This work by Neja Blaj Hribar is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Files (1)
Name:vpogledi_13-splet.pdf
Size:5.08MB
Format:application/pdf
Open
Download
Metadata (12)
  • identifierhttps://hdl.handle.net/11686/43092
    • title
      • "On bo seveda prihodnjič inseriral"
      • Oglaševanje v Slovenskem narodu in Slovencu na prelomu 19. in 20. stoletja
    • creator
      • Neja Blaj Hribar
    • contributor
      • Andrej Studen (ur.)
    • subject
      • marketing
      • potrošništvo
      • oglaševanje
      • kapitalizem
      • Slovenec
      • Slovenski narod
      • gospodarstvo
      • časopisje
    • publisher
      • Inštitut za novejšo zgodovino
    • collection
      • Vpogledi ; 13
    • date
      • 2016
      • 01. 01. 2016
    • type
      • besedilo
    • language
      • Slovenščina
    • isPartOf
    • rights
      • license: ccByNcNd
    Seznam literature v delu (12)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Studen ; Andrej"Vprežna konja, rjava, v najboljših letih, poceni prodam ---" : začetki oglaševanja v ljubljanskem časopisu Laibacher ZeitungPrispevki za novejšo zgodovino = Contributions to the contemporary history = Contributions á l'histoire contemporaine = Beiträge zur ZeitgeschichteLjubljanaInštitut za zgodovino delavskega gibanja2012
    Starc ; SonjaČasopisna oglaševalska besedila, reklame : struktura in večkodnostKoperUniverza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Založba Annales : Zgodovinsko društvo za južno Primorsko : Pedagoška fakulteta2009
    Vatovec ; Fran ; Teplý ; BogoStoletnica "Slovenskega naroda"MariborDruštvo novinarjev Slovenije1968
    Borscheid ; PeterAm Anfang war das Wort. Die Wirtschaftswerbung beginnt mit der ZeitungsannonceBilderwelt des Alltags. Werbung in der Konsumgesellschaft des 19. und 20. Jahrhunderts. Festschrift für Hans Jürgen TeutebergStuttgartSteiner1995
    Polajnar ; JanezMedijski skladi nekdaj in zdaj : "naj se vrne cenzura, ljubša bi nam bila"Medijska preža : bilten za opazovanje medijev = media watch newsletterLjubljanaOpen Society Institute2013
    Pančur ; AndrejGospodarski in socialni nazori v 80. in 90. letih 19. stoletja na Slovenskem : magistrska nalogaLjubljana[A. Pančur]1999
    Knies ; KarlBrzojav kot komunikacijsko sredstvo z razpravo o sporočanju nasploh (1857)Komunikološka hrestomatija 1: Začetki komunikologije v Evropi in ZDALjubljanaFakulteta za družbene vede2001
    Weber ; MaxO sociologiji časopisa (1910)Komunikološka hrestomatija 1: Začetki komunikologije v Evropi in ZDALjubljanaFakulteta za družbene vede2001
    Jesenko ; JanezČasnikarstvo in naši časnikiLjubljana[samozal.] I. Železnikar1884
    Remec ; Meta"Vaša dolžnost je, da ste lepe" : oglaševanje pripomočkov za urejen zunanji videz v priročnikih in ženskem časopisju na začetku 20. stoletjaMed državo in trgom : cikli in prelomi v zgodoviniLjubljanaInštitut za novejšo zgodovino2014
    Lapajne ; IvoRazvojne smeri slovenskega novinarstvaRazstava slovenskega novinarstva v Ljubljani: Ob 140 letnici Vodnikovih »Lublanskih noviz« in 30 letnici svoje stanovske organizacije izdali slovenski novinarjiLjubljanaJugoslov. novinarsko udruženje, ljubljanska sekcija1937
    Rezec-Stibilj ; TatjanaReklame v Slovenskem narodu in Slovencu v začetku 20. stoletja : diplomska nalogaLjubljana[T. Rezec]1985