logo
CENSUSES

/

Periodicals

/

Zgodovina v šoli

Raziskovalno učenje pri pouku zgodovine v osnovni in srednji šoli


Author(s):Pavla Karba
Co-author(s):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Year:2001
Publisher(s):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Language(s):slovenščina
Type(s) of material:text
Rights:
CC license

This work by Pavla Karba is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Files (1)
Name:Zgodovina_v_soli-2001-10-1.pdf
Size:31.90MB
Format:application/pdf
Open
Download
Metadata (11)
  • identifierhttps://hdl.handle.net/11686/10381
    • title
      • Raziskovalno učenje pri pouku zgodovine v osnovni in srednji šoli
    • creator
      • Pavla Karba
    • contributor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • subject
      • pouk zgodovine
      • sodobna didaktika
      • raziskovalno učenje
      • history lessons
      • modern didactics
    • publisher
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • date
      • 2001
    • type
      • besedilo
    • language
      • Slovenščina
    • isPartOf
    • rights
      • license: ccByNcNd
    Citirano v (2)
    TipologijaAvtor(ji)NaslovKrajZaložbaLeto
    1.01 Izvirni znanstveni članekPotočnik, DraganSodobne učne metode pri pouku zgodovineKoperZgodovinsko društvo za južno Primorsko : Znanstveno raziskovalno središče Republike Slovenije2017
    1.01 Izvirni znanstveni članekPotočnik, DraganPisni viri in pouk zgodovineLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport2014
    Seznam literature v delu (23)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Ferjan, TatjanaPristopi k raziskovalnemu učenjuSodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1991
    Ferjan, TatjanaRaziskovalno učenje - potreba modernega poukaSodobna pedagoglkaLiublianaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1994
    Fina, KurtGeschichtmetodikEhrenvirtMunchen1973
    Glasser, WilliamKvalitetna šolaZagrebEduca1994
    Karba, PavlaZbirka raziskujemo skupajLjubljanaDZS1999
    Kramar, MartinNačrtovanje izobraževalno-vzgojnega procesa v šoliNova GoricaEduca1993
    Kramar, MartinDidaktični vidiki učiteljevega vpliva na kvaliteto izobraževalno-vzgojnega procesaPedagoška obzorjaNovo mesloDidactica Slovenica1999
    Labinowicz, E.Izvirni PiagetLjubljanaDZS1989
    Marentič Požarnik, BaricaSodobno pedagoško deloLjubljanaZRSŠŠ1976
    Marentič Požarnik, BaricaNova pota v izobraževanju učiteljevLjubljanaDZS1987
    Marentič Požarnik, Barica ; Magajna Lidija ; Pekljaj, CirilaIzzivi raznolikostiNova GoricaEduca1995
    Marentič Požarnik, BaricaKako pomembno je pojmovanje znanja, učenja in poučevanja za uspeh kurikularne prenoveSodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1998
    Pekljaj, CirilaSpodbujanje sodelovanja - različnih pristopov k razvoju sodelovalnih veščin v razreduSodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1998
    Piciga, DarjaOd razvojne psihologike k drugačnemu učenju in poučevanjuNova GoricaEduca1995
    Sagadin, JanezKvalitelno empirično pedagoško raziskovanjeSodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1991
    Strmčnik, FranceUčna diferenciacija in individualizacija v naši osnovni šoliLjubljanaZRSŠ1993
    Tomić, AnaPreseganje didaktičnega tradieionalizma v teoriji in praksJubilejni zbornik sloletnica rojstva Gustava ŠilihaMariborPedagoška fakulleta1993
    Tomić, AnaPoučevanje in učenje z novega zornega kotaVzgoja in izobraževanjeLjubljanaZRSŠ1999
    Trojar, ŠtefanSodobni pogledi na pouk zgodovineLjubljanaDZS1993
    Trojar, ŠtefanPomen in metodične značilnosti samostojnega dela učencev s pisnimi zgodovinskimi viriZgodovina v šoliLjubljanaZRSŠ1995
    Trstenjak, AntonPsihologija uslvarjalnostiLjubljanaSlovenska matica1981
    Weber, TomažZgodovinski viri pri pouku zgodovineSodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1987
    Zgonik, MavricijZgodovina v sodobni šoliLjubljanaDZS1974