/
Periodicals
/
Zgodovina v šoli


This work by Pavla Karba is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

| Tipologija | Avtor(ji) | Naslov | Kraj | Založba | Leto |
|---|---|---|---|---|---|
| 1.04 Strokovni članek | Popovič Lozar, Gordana | Strip kot poskus avtentične naloge in možnosti njegove uporabe pri pouku zgodovine | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport | 2007 |
| Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Jurman, Benjamin | Ocenjevanje znanja : selekcija ali orientacija učencev | Ljubljana | Državna založba Slovenije | 1989 | ||
| Kramar, Martin | Načrtovanje in priprava izobraževalno-vzgojnega procesa v šoli | Nova Gorica | Educa | 1994 | ||
| Marentič Požarnik, Barica | Pomen operativnega oblikovanja vzgojnoizobraževalnih smotrov za uspešnejši pouk | Izbrana poglavja iz didaktike | Novo mesto | Pedagoška obzorja | 1991 | |
| Marentič Požarnik, Barica | Kako pomembna so pojmovanja znanja, učenja in poučevanja za uspeh kurikularne prenove | Sodobna pedagogika | Ljubljana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 1998 | |
| Ilc, Zora | Drugačna kultura preverjanja | Didakta | Radovljica | Didakta | 1996 | |
| Ilc, Zora | Drugačna kultura preverjanja v praksi | Didakta | Radovljica | Didakta | 1996 | |
| Trojar, Štefan | Tekoče utrjevanje in dolgoročno preverjanje znanja pri pouku zgodovine | Zgodovina v šoli | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport | 1997 | |
| Trojar, Štefan | Kritika ustnega preverjanja znanja in značilnosti testnega preverjanja pri pouku zgodovine | Zgodovina v šoli | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport | 1998 |