logo
CENSUSES

/

Periodicals

/

Zgodovina v šoli

Sodobna teoretična izhodišča poučevanja, preverjanja in ocenjevanja znanja pri pouku zgodovine (prvi del)


Author(s):Pavla Karba
Co-author(s):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Year:2000
Publisher(s):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Language(s):slovenščina
Type(s) of material:text
Rights:
CC license

This work by Pavla Karba is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Files (1)
Name:Zgodovina_v_soli-2000-9-1.pdf
Size:44.64MB
Format:application/pdf
Open
Download
Metadata (11)
  • identifierhttps://hdl.handle.net/11686/10139
    • title
      • Sodobna teoretična izhodišča poučevanja, preverjanja in ocenjevanja znanja pri pouku zgodovine (prvi del)
    • creator
      • Pavla Karba
    • contributor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • subject
      • pouk zgodovine
      • sodobna didaktika
      • poučevanje
      • preverjanje
      • ocenjevanje
      • history lessons
      • modern didactics
      • teaching
      • evaluation
    • publisher
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • date
      • 2000
    • type
      • besedilo
    • language
      • Slovenščina
    • isPartOf
    • rights
      • license: ccByNcNd
    Citirano v (1)
    TipologijaAvtor(ji)NaslovKrajZaložbaLeto
    1.04 Strokovni članekPopovič Lozar, GordanaStrip kot poskus avtentične naloge in možnosti njegove uporabe pri pouku zgodovineLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport2007
    Seznam literature v delu (8)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Jurman, BenjaminOcenjevanje znanja : selekcija ali orientacija učencevLjubljanaDržavna založba Slovenije1989
    Kramar, MartinNačrtovanje in priprava izobraževalno-vzgojnega procesa v šoliNova GoricaEduca1994
    Marentič Požarnik, BaricaPomen operativnega oblikovanja vzgojnoizobraževalnih smotrov za uspešnejši poukIzbrana poglavja iz didaktikeNovo mestoPedagoška obzorja1991
    Marentič Požarnik, BaricaKako pomembna so pojmovanja znanja, učenja in poučevanja za uspeh kurikularne prenoveSodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1998
    Ilc, ZoraDrugačna kultura preverjanjaDidaktaRadovljicaDidakta1996
    Ilc, ZoraDrugačna kultura preverjanja v praksiDidaktaRadovljicaDidakta1996
    Trojar, ŠtefanTekoče utrjevanje in dolgoročno preverjanje znanja pri pouku zgodovineZgodovina v šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport1997
    Trojar, ŠtefanKritika ustnega preverjanja znanja in značilnosti testnega preverjanja pri pouku zgodovineZgodovina v šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport1998