logo
CENSUSES

/

Periodicals

/

Zgodovina v šoli

Mnenje dijakov o uporabi ilustrativno-demonstracijske metode pri pouku zgodovine v srednji šoli


Co-author(s):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Year:1999
Publisher(s):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Language(s):slovenščina
Type(s) of material:text
Rights:
CC license

This work by Danijela Trškan is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Files (1)
Name:Zgodovina_v_soli-1999-8-3-4.pdf
Size:50.98MB
Format:application/pdf
Open
Download
Metadata (11)
  • identifierhttps://hdl.handle.net/11686/10020
    • title
      • Mnenje dijakov o uporabi ilustrativno-demonstracijske metode pri pouku zgodovine v srednji šoli
    • creator
      • Danijela Trškan
    • contributor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • subject
      • pouk zgodovine
      • sodobna didaktika
      • ilustrativno-demonstracijska metoda
      • history lessons
      • modern didactics
      • illustration-demonstration method
    • publisher
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • date
      • 1999
    • type
      • besedilo
    • language
      • Slovenščina
    • isPartOf
    • rights
      • license: ccByNcNd
    Citirano v (1)
    TipologijaAvtor(ji)NaslovKrajZaložbaLeto
    1.04 Strokovni članekPopovič Lozar, GordanaStrip kot poskus avtentične naloge in možnosti njegove uporabe pri pouku zgodovineLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport2007
    Seznam literature v delu (3)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    9Tomić, AnaIzbrana poglavja iz didaktikeLjubljanaCenter za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete1997
    9Trojar, ŠtefanVloga slik pri pouku zgodovine in nove možnosti modernega slikovnega prikazovanjaZgodovina v šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport1996
    9Zgonik, MavricijZgodovina v sodobni šoliLjubljanaDržavna založba Slovenije1968