/
Serijske publikacije
/
Časopis za zgodovino in narodopisje


V članku avtorica predstavlja, primerja in ocenjuje dva gimnazijska učna načrta za zgodovino (iz leta 1996 in 1998) ter ovrednoti še posebej učne cilje, vsebino in didaktično-metodična navodila v teh dveh učnih načrtih. Pri učnih ciljih in vsebinah izpostavlja didaktični, metodični in vzgojni vidik, pri učni vsebini pa še posebej tematizacijo, razporeditev in zasnovo učne vsebino. Ker učni načrti neposredno vplivajo na pouk zgodovine in so tudi osnova za zgodovinska učila, so predstavljena tudi didaktično-metodična navodila za uporabo učnih načrtov. Avtorica ugotavlja, da je slovenski učni načrt za zgodovino v gimnaiiji sodobno didaktično-metodično zasnovan in da bi bila potrebna le bolj pregledna in sistematična tematizacija učne vsebine, ki bi omogočala učinkovitejšo uporabo ter različno razporeditev in zasnovo učne vsebine, ki bi poglobila nekatere zgodovinske dogodke in procese.