logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovinski časopis

Prispevek h kulturni zgodovini Marbora med obema vojnama

(likovna umetnost)

Soavtor(ji):Peter Štih (odg. ur.)
Leto:2003
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:ZC_1-2_-_2003.pdf
Velikost:2.16MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
V obdobju med svetovnima vojnama so mariborski upodabljajoči umetniki delovali najprej v Umetniškem klubu Grohar, nato pa v Umetniškem klubu Brazda. Od leta 1920 se je v mestu zvrstilo več domačih in tujih razstav, med njimi reprezentativna razstava sodobne slovenske likovne umetnosti leta 1938. Razstave, ki sta jih kluba organizirala so razkrivale umetniško rast mariborskih likovnikov in opozarjale, da je Maribor postajal enakovredno torišče sodobnega slovenskega slikarstva.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/5266
    • naslov
      • Prispevek h kulturni zgodovini Marbora med obema vojnama
      • (likovna umetnost)
      • A Fragment of Cultural History of Maribor between WWI and WWII
      • (Plastic Art)
    • ustvarjalec
      • Dragan Potočnik
    • soavtor
      • Peter Štih (odg. ur.)
    • predmet
      • Maribor
      • 1. pol. 20. st.
      • 1918/1945
      • kulturno življenje
      • Umetniški klub Grohar
      • likovna umetnost
      • umetniški klubi
      • klubi umetnikov
      • likovn umetniki
      • razstave
      • razstavišča
      • Kazinska dvorana
      • razstavna dejavnost
      • Prva reprezentativna umetniška razstava
      • Umetniški klub Brazda
      • Brazda
      • mariborski umetniki
      • Bela dvorana Uniona
    • opis
      • Between the First and the Second World Wars Maribor’s painters first worked at the Grohar Arts Club, then at the Brazda Arts Club. Several domestic and foreign art exhibitions took place in Maribor since 1920; one of them was the representative exhibit on contemporary Slovene plastic art in 1938. The exhibits that were organized by both clubs reflected the artistic growth of Maribor’s painters and placed Maribor on the map of contemporary Slovene art centers.
      • V obdobju med svetovnima vojnama so mariborski upodabljajoči umetniki delovali najprej v Umetniškem klubu Grohar, nato pa v Umetniškem klubu Brazda. Od leta 1920 se je v mestu zvrstilo več domačih in tujih razstav, med njimi reprezentativna razstava sodobne slovenske likovne umetnosti leta 1938. Razstave, ki sta jih kluba organizirala so razkrivale umetniško rast mariborskih likovnikov in opozarjale, da je Maribor postajal enakovredno torišče sodobnega slovenskega slikarstva.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
    • datum
      • 2003
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd