logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovinski časopis

"Če ne greš volit, pomagaš nasprotniku do zmage!"

Iz volilne propagande Slovenske ljudske stranke med obema svetovnima vojnama

Avtor(ji):Bojan Balkovec
Soavtor(ji):Peter Štih (odg. ur.)
Leto:2003
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Bojan Balkovec je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:ZC_1-2_-_2003.pdf
Velikost:2.16MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Volilno propagando v Sloveniji med obema svetovnima vojnama v časopisu Slovenec lahko v glavnem označimo kot dajanje tehničnih navodil za oddajanje glasu in kot pravo propagando, kjer skušajo volivca prepričati, naj glasuje za določeno stranko. Prava propaganda se je bolj usmerila k opozarjanju na napake političnih nasprotnikov, kot na ponujanje svojih predlogov. Iz tega opozarjanja pa ne sledijo nasprotni predlogi Slovenske ljudske stranke, temveč mnogokrat le opazka kako nasprotnik trosi laži.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/5265
    • naslov
      • "Če ne greš volit, pomagaš nasprotniku do zmage!"
      • Iz volilne propagande Slovenske ljudske stranke med obema svetovnima vojnama
      • »If You Don’t Vote, You Help Your Opponent Win!«
      • Slovene People’s Party (SLS) Election Propaganda during World Wars I and II
    • ustvarjalec
      • Bojan Balkovec
    • soavtor
      • Peter Štih (odg. ur.)
    • predmet
      • volilna propaganda
      • volitve
      • Slovenska ljudska stranka
      • Kraljevina SHS
      • Kraljevina Jugoslavija
      • slovenska zgodovina
      • election propaganda
      • elections
      • Slovene People's Army
      • Slovene history
    • opis
      • Election propaganda in Slovenia, published in the Slovenec newspaper during the period between the First and the Second World Wars, can largely be described by two characteristics: giving technical advice on how to properly cast a vote on one hand, and real propaganda with which the voters were being persuaded to vote for a certain party on the other. The latter largely dwelled on the faults of political oponnents and less on offering its own suggestions. The emphasis on the former, however, did not result in any countersuggestions on behalf of the Slovene People’s Party, but predominantly consisted solely of commentaries on the lies of its oponnents.
      • Volilno propagando v Sloveniji med obema svetovnima vojnama v časopisu Slovenec lahko v glavnem označimo kot dajanje tehničnih navodil za oddajanje glasu in kot pravo propagando, kjer skušajo volivca prepričati, naj glasuje za določeno stranko. Prava propaganda se je bolj usmerila k opozarjanju na napake političnih nasprotnikov, kot na ponujanje svojih predlogov. Iz tega opozarjanja pa ne sledijo nasprotni predlogi Slovenske ljudske stranke, temveč mnogokrat le opazka kako nasprotnik trosi laži.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
    • datum
      • 2003
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd