/
Serijske publikacije
/
Zgodovina v šoli


To delo avtorja Pavla Karba je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

| Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Marentič Požarnik, Barica | Pomen operativnega oblikovanja vzgojnoizobraževalnih smotrov za uspešnejši pouk | Sodobno pedagoško delo | Ljubljana | Zavod SR Slovenije za šolstvo | 1976 | |
| Marentič Požarnik, Barica | Ocenjevanje učenja ali ocenjevanje za (uspešno) učenje? : kako zmanjšati neskladje med nameni in učinki ocenjevanja | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2000 | |
| Razdevšek Pučko, Cveta | Nacionalni preizkusi znanja in sodobna pojmovanja preverjanja in ocenjevanja znanja : ali so nacionalni preizkusi znanja skladni s sodobnimi načeli preverjanja in ocenjevanja znanja? | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2002 | |
| Razdevšek Pučko, Cveta | Nacionalni preizkusi znanja : nevarnost ali spodbuda? | Didakta | Radovljica | Didakta | 2003 | |
| Tratnik, Alenka | Dobrodošli, nacionalni preizkusi znanja | Didakta | Radovljica | Didakta | 2003 |