logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Gradivo osnovnošolskih študijskih skupin za zgodovino. Model letne delovne priprave za osmi razred devetletke


Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Leto:2004
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorjev Barbara Purkat, Marta Koltaj, Sonja Bregar, Darja Šinko, Anica Keber, Ksenija Weis, Maja Grošičar, Irena Kerstein, Štefka Klemenčič, Vilma Brodnik je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_v_soli-2004_1-2.pdf
Velikost:37.05MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/3902
    • naslov
      • Gradivo osnovnošolskih študijskih skupin za zgodovino. Model letne delovne priprave za osmi razred devetletke
    • avtor
      • Barbara Purkat
      • Marta Koltaj
      • Sonja Bregar
      • Darja Šinko
      • Anica Keber
      • Ksenija Weis
      • Maja Grošičar
      • Irena Kerstein
      • Štefka Klemenčič
      • Vilma Brodnik
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • predmet
      • pouk zgodovine
      • osnovna šola
      • delovne priprave
      • 8. razred
      • history lessons
      • elementary school
      • working drafts
      • 8th class
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2004
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Seznam literature v delu (5)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Marzano, Robert J. ; Pickering Debra ; McTighe, JayAssessing Student Outcomes: Performance Assessment Using the Dimensions of Learning Model.Alexandria, VAASCD1993
    Strmčnik, FranceDidaktika : osrednje teoretične temeLjubljanaZnanstveni inštitut Filozofske fakultete2001
    Trškan, DanijelaDidaktično-metodična struktura sodobnih učnih načrtov za srednješolsko zgodovino v Sloveniji, Franciji, Veliki Britaniji in mednarodnih šolahZgodovinski časopisLjubljanaZveza zgodovinskih društev Slovenije2001
    Peklaj, CirilaSodelovalno učenje ali Kdaj več glav več veLjubljanaDZS2001
    Marentič Požarnik, BaricaKako pomembna so pojmovanja znanja, učenja in poučevanja za uspeh kurikularne prenoveSodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1998