/
Serijske publikacije
/
Zgodovina v šoli


To delo avtorjev Barbara Purkat, Marta Koltaj, Sonja Bregar, Darja Šinko, Anica Keber, Ksenija Weis, Maja Grošičar, Irena Kerstein, Štefka Klemenčič, Vilma Brodnik je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

| Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Marzano, Robert J. ; Pickering Debra ; McTighe, Jay | Assessing Student Outcomes: Performance Assessment Using the Dimensions of Learning Model. | Alexandria, VA | ASCD | 1993 | ||
| Strmčnik, France | Didaktika : osrednje teoretične teme | Ljubljana | Znanstveni inštitut Filozofske fakultete | 2001 | ||
| Trškan, Danijela | Didaktično-metodična struktura sodobnih učnih načrtov za srednješolsko zgodovino v Sloveniji, Franciji, Veliki Britaniji in mednarodnih šolah | Zgodovinski časopis | Ljubljana | Zveza zgodovinskih društev Slovenije | 2001 | |
| Peklaj, Cirila | Sodelovalno učenje ali Kdaj več glav več ve | Ljubljana | DZS | 2001 | ||
| Marentič Požarnik, Barica | Kako pomembna so pojmovanja znanja, učenja in poučevanja za uspeh kurikularne prenove | Sodobna pedagogika | Ljubljana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 1998 |