logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Kronika: časopis za slovensko krajevno zgodovino

Prometne razmere v Beli krajini od sredine 18. stoletja do prve svetovne vojne


Avtor(ji):Eva Holz
Soavtor(ji):Miha Preinfalk (odg. ur.), Manca Gašperšič (prev.)
Leto:2010
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Eva Holz je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:kronika-2010_3_opt objavljen.pdf
Velikost:110.58MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Za Belo krajino je bilo v 18. in 19. stoletju značilno, da so bile prometne povezave med posameznimi mesti, kraji in vasmi času primerne, slaba pa je bila povezava z ostalo Kranjsko. Kljub meji in reki Kolpi so bile boljše povezave proti Hrvaški. To stanje se je začelo spreminjati ob koncu 19. in v začetku 20. stoletja, ko je tik pred začetkom 1. svetovne vojne tudi Bela krajina dobila železniško povezavo na eni strani s Kranjsko in na drugi s Hrvaško.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/15535
    • naslov
      • Prometne razmere v Beli krajini od sredine 18. stoletja do prve svetovne vojne
      • Road conditions in White Carniola from the mid-18th century to World War I
    • ustvarjalec
      • Eva Holz
    • soavtor
      • Miha Preinfalk (odg. ur.)
      • Manca Gašperšič (prev.)
    • predmet
      • Bela krajina
      • 18. in 19. stoletje
      • promet
      • ceste
      • mostovi
      • gospodarstvo
      • železnica
      • White Carniola
      • 18th and 19th centuries
      • traffic
      • roads
      • bridges
      • economy
      • railway
    • opis
      • Za Belo krajino je bilo v 18. in 19. stoletju značilno, da so bile prometne povezave med posameznimi mesti, kraji in vasmi času primerne, slaba pa je bila povezava z ostalo Kranjsko. Kljub meji in reki Kolpi so bile boljše povezave proti Hrvaški. To stanje se je začelo spreminjati ob koncu 19. in v začetku 20. stoletja, ko je tik pred začetkom 1. svetovne vojne tudi Bela krajina dobila železniško povezavo na eni strani s Kranjsko in na drugi s Hrvaško.
      • In the 18th and 19th centuries White Carniola had appropriate transport connections between individual cities, towns and villages, but poor links to the rest o f Carniola. Despite the border and the Kolpa river, the province had better connections to Croatia. The situation began to change at the end of the 19th and the early 20th century, just prior to World War I, when White Carniola, too, obtained a railway connection to Carniola on one hand and Croatia on the other.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
    • datum
      • 2010
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd