logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Dominique Briand, Gerard Pinson: Enseigner l'histoire avec des images. École, collège, lycée, CRDP Basse-Normandie, Hachette Éducation, Paris, 2008, 124 strani


Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Leto:2009
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Danijela Trškan je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_v_soli-2009-18-1-2.pdf
Velikost:3.78MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
“Večina ljudi, toliko bolj pa otroci, razumejo zares le tisto, kar vidijo,” je izjavil že leta 1907 Charles Seignobos (str. 5). S tem navedkom se začne tudi teoretični priročnik z naslovom Poučevati zgodovino s slikami v osnovni in srednji šoli. V uvodu avtorja poudarita dvojni pomen slikovnega gradiva. Prvi je znanstveni, saj zgodovinarji uporabljajo tudi slikovne vire za preučevanje preteklosti, drugi pomen pa je, da učitelji zgodovine vedno bolj uporabljajo slikovno gradivo kot neko pomoč pri posredovanju preteklosti mladim. Zato je pomembno izobraževanje učiteljev za preučevanje oziroma ‘branje’ slikovnega gradiva. Avtorja ugotavljata, da učitelji uporabljajo slikovno gradivo za ponazoritev, redko pa kot vir za preučevanje preteklosti.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/11899
    • naslov
      • Dominique Briand, Gerard Pinson: Enseigner l'histoire avec des images. École, collège, lycée, CRDP Basse-Normandie, Hachette Éducation, Paris, 2008, 124 strani
    • ustvarjalec
      • Danijela Trškan
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • predmet
      • ocene in poročila
      • pouk zgodovine
      • priročnik Poučevati zgodovino s slikami v osnovni in srednji šoli
      • reviews and reports
      • history lessons
      • manuals
    • opis
      • “Večina ljudi, toliko bolj pa otroci, razumejo zares le tisto, kar vidijo,” je izjavil že leta 1907 Charles Seignobos (str. 5). S tem navedkom se začne tudi teoretični priročnik z naslovom Poučevati zgodovino s slikami v osnovni in srednji šoli. V uvodu avtorja poudarita dvojni pomen slikovnega gradiva. Prvi je znanstveni, saj zgodovinarji uporabljajo tudi slikovne vire za preučevanje preteklosti, drugi pomen pa je, da učitelji zgodovine vedno bolj uporabljajo slikovno gradivo kot neko pomoč pri posredovanju preteklosti mladim. Zato je pomembno izobraževanje učiteljev za preučevanje oziroma ‘branje’ slikovnega gradiva. Avtorja ugotavljata, da učitelji uporabljajo slikovno gradivo za ponazoritev, redko pa kot vir za preučevanje preteklosti.
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2009
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd