/
Serijske publikacije
/
Zgodovina v šoli


To delo avtorja Danijela Trškan je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

| Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Castling, Anne | Competence-based Teaching and Training | London | Macmillan | 1996 | ||
| Cencič, Majda | Z opazovanjem pouka do boljšega dela | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | 1992 | |||
| Cencič, Majda | Razvijanje vloge učitelja raziskovalca | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2001 | |
| Cencič, Majda | Učitelj - raziskovalec svojega razreda | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 1991 | |
| Centrih, Melani ; Puklavec Meta ; Rokavec, Darja | Načrtovanje samoevalvacije v gimnaziji : primer iz Šolskega centra - Gimnazije Ptuj | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 1997 | |
| Danielson, Charlotte | Teacher evaluation to enhance professional practice | Alexandria | Association for Supervision and Curriculum Development | 2000 | ||
| Doolittle, Peter | Teacher portfolio assessment | Practical Assessment, Research & Evaluation | College Park | ERIC Clearinghouse on Assessment and Evaluation and the Department of Measurement, Statistics, and Evaluation at the University of Maryland | 1994 | |
| Hinett, Karen ; Thomas, Judith | Staff guide to self and peer assessment | Oxford | The Oxford Centre for Staff and Learning Development | 1999 | ||
| Kalin, Jana | Izkušnja - refleksija - delovanje v procesu profesionalnega razvoja učiteljev | Konstruktivizem v šoli in izobraževanje učiteljev : povzetki prispevkov | Ljubljana | Center za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete | 2003 | |
| Marentič Požarnik, Barica | Profesionalizacija izobraževanja učiteljev : nujna predpostavka uspešne prenove | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2000 | |
| Marentič Požarnik, Barica | Uspešna prenova terja enakopravnejši položaj "alternativne" raziskovalne paradigme in učitelja raziskovalca | Sodobna pedagogika | Ljubljana | 2001 | ||
| Marentič Požarnik, Barica | Akcijsko raziskovanje - spodbujanje učiteljevega razmišljanja in profesionalne rasti : ali: Kako v šolstvu zbližati prakso teoretikov in teorije praktikov? | Sodobna pedagogika | Ljubljana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 1993 | |
| Rolheiser, Carol ; Bower Barbara ; Stevahn, Laurie | The portfolio organizer : succeeding with portfolios in your classroom | Alexandria | Association for supervision and curriculum development | 2000 |