logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Osebna mapa učitelja zgodovine


Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Leto:2005
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Danijela Trškan je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_v_soli-14-3-4.pdf
Velikost:28.05MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/10987
    • naslov
      • Osebna mapa učitelja zgodovine
    • avtor
      • Danijela Trškan
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • predmet
      • šolstvo
      • učitelji
      • osebna mapa
      • samoevalvacija in samoocenjevanje
      • refleksija
      • razvojne stopnje
      • school system
      • teachers
      • portfolio
      • self-evaluation
      • reflection
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2005
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Seznam literature v delu (13)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Castling, AnneCompetence-based Teaching and TrainingLondonMacmillan1996
    Cencič, MajdaZ opazovanjem pouka do boljšega delaVzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela1992
    Cencič, MajdaRazvijanje vloge učitelja raziskovalcaVzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega delaLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2001
    Cencič, MajdaUčitelj - raziskovalec svojega razredaVzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega delaLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo1991
    Centrih, Melani ; Puklavec Meta ; Rokavec, DarjaNačrtovanje samoevalvacije v gimnaziji : primer iz Šolskega centra - Gimnazije PtujVzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega delaLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo1997
    Danielson, CharlotteTeacher evaluation to enhance professional practiceAlexandriaAssociation for Supervision and Curriculum Development2000
    Doolittle, PeterTeacher portfolio assessmentPractical Assessment, Research & EvaluationCollege ParkERIC Clearinghouse on Assessment and Evaluation and the Department of Measurement, Statistics, and Evaluation at the University of Maryland1994
    Hinett, Karen ; Thomas, JudithStaff guide to self and peer assessmentOxfordThe Oxford Centre for Staff and Learning Development1999
    Kalin, JanaIzkušnja - refleksija - delovanje v procesu profesionalnega razvoja učiteljevKonstruktivizem v šoli in izobraževanje učiteljev : povzetki prispevkovLjubljanaCenter za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete2003
    Marentič Požarnik, BaricaProfesionalizacija izobraževanja učiteljev : nujna predpostavka uspešne prenoveVzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega delaLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2000
    Marentič Požarnik, BaricaUspešna prenova terja enakopravnejši položaj "alternativne" raziskovalne paradigme in učitelja raziskovalcaSodobna pedagogikaLjubljana2001
    Marentič Požarnik, BaricaAkcijsko raziskovanje - spodbujanje učiteljevega razmišljanja in profesionalne rasti : ali: Kako v šolstvu zbližati prakso teoretikov in teorije praktikov?Sodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1993
    Rolheiser, Carol ; Bower Barbara ; Stevahn, LaurieThe portfolio organizer : succeeding with portfolios in your classroomAlexandriaAssociation for supervision and curriculum development2000