logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Ohranjanje spomina na preteklost in aktivni koraki v sedanjost - poučevanje o človekovih pravicah


Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.), Tine Logar (lekt.), Ensitra prevajanje, Brigita Vogrinec s. p. (prev.)
Leto:2019
Založnik(i):Zavod RS za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Bernarda Avsenik je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_v_soli_2019_2.pdf
Velikost:4.72MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Kršitve človekovih pravic so bile v zgodovini človeštva pogoste, žal pa so mnoge izmed njih prisotne tudi v današnji, razviti družbi. Da bi učenci in učenke laže razumeli manipulacijo z ljudskimi množicami, genocid ter druge poti, v katere vodita sovraštvo in diskriminacija, in se jim znali izogniti, je pomembno, da pri izobraževanju in vzgoji tako doma kot v šolah tem tematikam namenimo ustrezno pozornost ter učence in učenke spodbujamo k dejavnostim, ki krepijo njihovo medsebojno razumevanje, spoštovanje, empatijo, solidarnost in sprejemanje prednosti multikulturne družbe, hkrati pa razvijajo kritično mišljenje in jih spodbujajo k aktivnemu državljanstvu. Sodelovanje učencev v mednarodnem projektu Krokus je primer dobre prakse, kjer se prek aktivne soudeležbe odzivajo na konkretna dejanja, spoznavajo pretekle in aktualne dogodke, kritično razmišljajo, zavzemajo stališča in ohranjajo spomin ter skupaj tkejo lepšo prihodnost za nas vse. Predstavljene pa so še možnosti poučevanja za človekove pravice v okviru izbirnega predmeta Verstva in etika, v okviru mednarodnih izmenjav, v okviru Noči knjige, s pisanjem apelov za spoštovanje človekovih pravic na 10. december, svetovni dan človekovih pravic, s srečanji s preživelimi taboriščniki in spominskim obiskom koncentracijskih taborišč Mauthausen in Gusen, s sodelovanjem v projektu Femina idr.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/45917
    • naslov
      • Ohranjanje spomina na preteklost in aktivni koraki v sedanjost - poučevanje o človekovih pravicah
      • Preserving the memory of the past and taking active steps in the present - teaching about human rights
    • ustvarjalec
      • Bernarda Avsenik
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
      • Tine Logar (lekt.)
      • Ensitra prevajanje, Brigita Vogrinec s. p. (prev.)
    • predmet
      • človekove pravice
      • holokavst
      • krokus
      • medkulturnost
      • spoštovanje
      • human rights
      • Holocaust
      • Crocus
      • interculturality
      • respect
    • založnik
      • Zavod RS za šolstvo
    • datum
      • 2019
      • 01. 05. 2019
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcSa