logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Časopis za zgodovino in narodopisje

Razvoj slovenske osnovne šole in otrokove pravice


Avtor(ji):Milan Divjak
Soavtor(ji):Darko Friš (ur.)
Leto:1999
Založnik(i):Izdajata Univerza v Mariboru in Zgodovinsko društvo Maribor
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:1999_1-2_Casopis_za_zgodovino_in_narodopisje.pdf
Velikost:7.46MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis

Avtor je kratko orisal razvoj slovenske šole in otrokovih pravic pred prvo vojno, med vojnama in po drugi vojni. Opozoril je na pomen deklaracije in konvencije otrokovih pravic, na njihovo varovanje in spoštovanje v šoli. Napredni učitelji in drugi so skozi stoletja tudi pri nas poskušali ustvariti za otroke prijazno šolo. S sprejetjem listin otrokovih pravic so nastali pravni pogoji, uresničiti pa jih je treba s prizadevanji celotne družbe in tako pripraviti prehod v nove čase, ki naj bi temeljili na kulturi miru in človekovih pravic.

Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/8501
    • naslov
      • Razvoj slovenske osnovne šole in otrokove pravice
      • The development of Slovene primary school and children's rights
    • ustvarjalec
      • Milan Divjak
    • soavtor
      • Darko Friš (ur.)
    • predmet
      • Slovenija
      • osnovna šola
      • otrokove pravice
      • Slovenia
      • primary school
      • children's rights
    • opis
      • The author presents a short outline of the development of Slovene school and children's rights before the first world war, between the world wars and after the second world war. He draws attention to the importance of the declaration and convention on children's rights and of the observance of these rights in school. Also in our parts progressive teachers and others have through centuries tried to make schools friendly to children. The declarations on children's rights provide the legal framework, however these rights can only be realised through the involvement of the whole society. In this way we can prepare a passage to a new time, a time which ought to be based on the culture of peace and human rights.
      • Avtor je kratko orisal razvoj slovenske šole in otrokovih pravic pred prvo vojno, med vojnama in po drugi vojni. Opozoril je na pomen deklaracije in konvencije otrokovih pravic, na njihovo varovanje in spoštovanje v šoli. Napredni učitelji in drugi so skozi stoletja tudi pri nas poskušali ustvariti za otroke prijazno šolo. S sprejetjem listin otrokovih pravic so nastali pravni pogoji, uresničiti pa jih je treba s prizadevanji celotne družbe in tako pripraviti prehod v nove čase, ki naj bi temeljili na kulturi miru in človekovih pravic.
    • založnik
      • Izdajata Univerza v Mariboru in Zgodovinsko društvo Maribor
    • datum
      • 1999
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd