logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovinski časopis

Didaktično-metodična struktura sodobnih učnih načrtov za srednješolsko zgodovino v Sloveniji, Franciji, Veliki Britaniji in mednarodnih šolah


Soavtor(ji):Peter Štih (odg. ur.)
Leto:2001
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Danijela Trškan je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:ZC_2_-_2001.pdf
Velikost:1.07MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Avtorica predstavlja didaktično-metodično strukturo sodobnih učnih načrtov, še posebej pa izpostavlja načrtovanje učnih načrtov, zlasti vsebine in ciljev. Pri vsebinskem načrtovanju učnega načrta izpostavlja sporočilnost, obseg, poglobljenost, starostno stopnjo učencev, težavnost, redukcijo, izbor, razporeditev učne vsebine in tematizacijo vsebine. Pri učno-ciljnem načrtovanju učnega načrta pa predstavlja različne vidike in vrste učnih ciljev s konkretnimi primeri za srednješolsko zgodovino (v Sloveniji, Franciji, Veliki Britaniji in mednarodnih šolah). Sistematično načrtovanje učnih načrtov, ki vključuje namen, cilje, tematizacijo vsebine, načine učenja in poučevanja, učna sredstva, načine preverjanja in ocenjevanja znanja ter navodila, pa je izrednega pomena za učitelje, saj z njihovo pomočjo izvajajo vzgojnoizobraževalno delo.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/5380
    • naslov
      • Didaktično-metodična struktura sodobnih učnih načrtov za srednješolsko zgodovino v Sloveniji, Franciji, Veliki Britaniji in mednarodnih šolah
      • Didactic and Methodical Structures of Contemporary Curriculums for Secondary-School History in Slovenia, France, Grat Britain, and in International Schools
    • ustvarjalec
      • Danijela Trškan
    • soavtor
      • Peter Štih (odg. ur.)
    • predmet
      • srednješolska zgodovina
      • učni načrti
      • učna vsebina
      • učni cilji
      • secondary-school history
      • curriculums
      • educational contents
      • educational goals
    • opis
      • The author analyzes didactic and methodic structures of contemporary curriculums, emphasizing curriculum design, contents and objectives. The contents must contain valid messages; it is also necessary to consider the extent of instruction, pupils’ age, requirement degree, reduction, selection, organization of educational contents and contents thematization. Presented will be different aspects and kinds of teaching objectives with concrete examples from secondary-school history (in Slovenia, France, Grat Britain and in international schools). In the course of the learning process, sistematically designed curriculums, which encompass goals, objectives, contents thematization, teaching and learning methods, teaching aids, manners of verifying and grading knowledge and instructions, are of essential importance for teachers.
      • Avtorica predstavlja didaktično-metodično strukturo sodobnih učnih načrtov, še posebej pa izpostavlja načrtovanje učnih načrtov, zlasti vsebine in ciljev. Pri vsebinskem načrtovanju učnega načrta izpostavlja sporočilnost, obseg, poglobljenost, starostno stopnjo učencev, težavnost, redukcijo, izbor, razporeditev učne vsebine in tematizacijo vsebine. Pri učno-ciljnem načrtovanju učnega načrta pa predstavlja različne vidike in vrste učnih ciljev s konkretnimi primeri za srednješolsko zgodovino (v Sloveniji, Franciji, Veliki Britaniji in mednarodnih šolah). Sistematično načrtovanje učnih načrtov, ki vključuje namen, cilje, tematizacijo vsebine, načine učenja in poučevanja, učna sredstva, načine preverjanja in ocenjevanja znanja ter navodila, pa je izrednega pomena za učitelje, saj z njihovo pomočjo izvajajo vzgojnoizobraževalno delo.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
    • datum
      • 2001
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcSa