logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Razprave in gradivo

Bildung für die Menschenrechte


Avtor(ji):Astrid Kaiser
Soavtor(ji):Boris Jesih (odg. ur.), Meta Gostinčar Cerar (prev.), Jana Kranjec Menaše (prev.)
Leto:1998
Založnik(i):Inštitut za narodnostna vprašanja, Ljubljana
Jezik(i):nemščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:Razprave_in_gradiva-33.pdf
Velikost:16.23MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Prispevek, izhajajoč iz mednarodnega vprašanja človekovih pravic, ločuje poti,ki so za njihovo uresničitev na voljo, namreč politične, pravne in socialno interaktivne. Prav slednjim je namenjena osrednja pozornost in so definirane kot "pedagogika raznolikosti".
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/4777
    • naslov
      • Bildung für die Menschenrechte
      • Education for human rights
      • Vzgoja za človekove pravice
    • ustvarjalec
      • Astrid Kaiser
    • soavtor
      • Boris Jesih (odg. ur.)
      • Meta Gostinčar Cerar (prev.)
      • Jana Kranjec Menaše (prev.)
    • predmet
      • človekove pravice in svoboščine
      • zaščita pravic
      • politika
      • pravosodje
      • human rights and freedoms
      • protection of the rights
    • opis
      • Based on the international issue of human rights, the article points out different ways, available for their implementation. These are political, legal and socially interactive. The latter are given special attention and are defined as a »pedagogics of diversity«
      • Prispevek, izhajajoč iz mednarodnega vprašanja človekovih pravic, ločuje poti,ki so za njihovo uresničitev na voljo, namreč politične, pravne in socialno interaktivne. Prav slednjim je namenjena osrednja pozornost in so definirane kot "pedagogika raznolikosti".
    • založnik
      • Inštitut za narodnostna vprašanja
    • datum
      • 1998
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Nemščina
    • jeDelOd