logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Formativno spremljanje pri pouku zgodovine na primeru teme Osamosvojitev Slovenije

Formative Assessment during History Lessons on the Example of Slovenia’s Attainment of Independence

Avtor(ji):Tatjana Kreč
Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.), Brigita Vogrinec (prev.), Tine Logar (lekt.)
Leto:2017
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Tatjana Kreč je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:ZVS_st2_2017_NR.pdf
Velikost:5.57MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis

Učno uro s formativnim spremljanjem v podporo učenju zgodovine sem načrtovala tako, da so bili učenci aktivni v vseh elementih formativnega spremljanja. V učnem procesu sem jih spodbujala h kritičnemu razmišljanju o procesu osamosvajanja Slovenije. Želela sem doseči, da bi razmišljali o narodni identiteti, o pomenu pripadnosti državi, v kateri živijo, da bi si pri učenju zgodovine zastavljali osebne cilje. Navajala sem jih na delo z večperspektivnimi zgodovinskimi viri, učili so se spremljati svoj napredek glede doseganja namenov učenja, sošolcem so dajali dobre in spodbudne povratne informacije, navajali so se na prevzemanje odgovornosti za svoje delo in učne dosežke.

Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/41673
    • naslov
      • Formativno spremljanje pri pouku zgodovine na primeru teme Osamosvojitev Slovenije
      • Formative Assessment during History Lessons on the Example of Slovenia’s Attainment of Independence
    • ustvarjalec
      • Tatjana Kreč
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
      • Brigita Vogrinec (prev.)
      • Tine Logar (lekt.)
    • predmet
      • formativno spremljanje
      • povratna informacija
      • vrstniško vrednotenje
      • delo z viri
      • osamosvojitev Slovenije
      • formative assessment
      • feedback
      • peer assessment
      • working with sources
      • Slovenia’s attainment of independence
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2017
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcSa