logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Vključevanje formativnega spremljanja v obravnavo učnega sklopa pri pouku zgodovine

Incorporating Formative Assessment into a Discussion of a Learning Unit in History Lessons

Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.), Brigita Vogrinec (prev.), Tine Logar (lekt.)
Leto:2017
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Sonja Bregar Mazzini je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:ZVS_st1_2017_NR.pdf
Velikost:6.11MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis

V prispevku je prikazana obravnava učnega sklopa Plemiči in kmetje v srednjem veku s prvinami formativnega spremljanja, bralne učne strategije (primerjalna tabela) in sodelovalnega učenja v parih. Učenci so samostojno v parih iskali zahtevane informacije v učbeniku za svoj del učne snovi, jih zapisali v primerjalno tabelo in drug drugemu poročali o svojih ugotovitvah. Znanje o življenju plemičev in kmetov v srednjem veku so nadgradili z zapisom povzetka na podlagi informacij iz primerjalne tabele ter uporabe dodatnih virov in literature. Povzetek so drug drugemu ovrednotili s pomočjo kriterijev, ki smo jih prej oblikovali skupaj.

Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/41653
    • naslov
      • Vključevanje formativnega spremljanja v obravnavo učnega sklopa pri pouku zgodovine
      • Incorporating Formative Assessment into a Discussion of a Learning Unit in History Lessons
    • ustvarjalec
      • Sonja Bregar Mazzini
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
      • Brigita Vogrinec (prev.)
      • Tine Logar (lekt.)
    • predmet
      • formativno spremljanje
      • bralne učne strategije
      • sodelovalno učenje
      • plemiči in kmetje
      • srednji vek
      • formative assessment
      • reading strategies
      • cooperative learning
      • nobility and peasantry
      • the Middle Ages
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2017
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcSa