logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Dogodki

/

Konference

Organizacija pouka na soški fronti


Soavtor(ji):Andreja Valič Zver (mod.)
Leto:2014
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana, Inštitut za novejšo zgodovino, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:video, dogodek
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Jurij Pavel Emeršič je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Opis
Pri poučevanju 1. svetovne vojne pridobiva soška fronta vedno več pozornosti učiteljev in učencev. Kljub geografski bližini fronte, ki bi ob nekaj učiteljeve motivacije in ob dobro izbranih gradivih lahko učencem približala zgodovinski trenutek, le-te ne izkoristimo dovolj. Včasih je poleg drugih objektivnih in subjektivnih zaprek lahko razlog za opustitev obiska zahtevno načrtovanje in izvedba: težave pri izbiri odseka fronte in organizaciji dogodka; težave pri vzpostavitvi stika z društvi ljubiteljev soške fronte in realizaciji obiska; organizacija in težave z avtobusnim prevozom; skrb za varnost, itd. To je le nekaj zaprek, ki nam lahko »minirajo« prestavitev učilnice na fronto. Te in druge pomisleke bomo odstrli v referatu in s pomočjo predstavnikov Društva soška fronta in Fundacije Pot miru pokazali na rešitve.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/37573
    • naslov
      • Organizacija pouka na soški fronti
      • Organizing a lesson at Isonzo front
    • ustvarjalec
      • Jurij Pavel Emeršič
    • soavtor
      • Andreja Valič Zver (mod.)
    • predmet
      • soška fronta
      • terensko delo
      • organizacija ekskurzije
      • Isonzo front
      • field work
      • organization of excursions
    • opis
      • Pri poučevanju 1. svetovne vojne pridobiva soška fronta vedno več pozornosti učiteljev in učencev. Kljub geografski bližini fronte, ki bi ob nekaj učiteljeve motivacije in ob dobro izbranih gradivih lahko učencem približala zgodovinski trenutek, le-te ne izkoristimo dovolj. Včasih je poleg drugih objektivnih in subjektivnih zaprek lahko razlog za opustitev obiska zahtevno načrtovanje in izvedba: težave pri izbiri odseka fronte in organizaciji dogodka; težave pri vzpostavitvi stika z društvi ljubiteljev soške fronte in realizaciji obiska; organizacija in težave z avtobusnim prevozom; skrb za varnost, itd. To je le nekaj zaprek, ki nam lahko »minirajo« prestavitev učilnice na fronto. Te in druge pomisleke bomo odstrli v referatu in s pomočjo predstavnikov Društva soška fronta in Fundacije Pot miru pokazali na rešitve.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
      • Inštitut za novejšo zgodovino
    • datum
      • 2014
      • 22. 10. 2014
    • tip
      • video
      • dogodek
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd