logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Dogodki

/

Konference

"Francozinje se kot celota smatrajo danes mnogo lepše, kakor so bile pred nekoliko leti..." Kozmetični oglasi v Slovencu in Jutru 1939-1945


Avtor(ji):Mojca Šorn
Leto:2015
Založnik(i):Inštitut za novejšo zgodovino, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:video
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Mojca Šorn je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Metapodatki (10)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/34894
    • naslov
      • "Francozinje se kot celota smatrajo danes mnogo lepše, kakor so bile pred nekoliko leti..." Kozmetični oglasi v Slovencu in Jutru 1939-1945
      • Frenchwomen as a whole are considered much better looking today than they were few years ago..." Cosmetic ads in Slovenec and Jutro newspapers 1939-1945
    • ustvarjalec
      • Mojca Šorn
    • predmet
      • zgodovina oglaševanja
      • oglaševanje
      • history of advertising
      • advertising
    • založnik
      • Inštitut za novejšo zgodovino
    • datum
      • 2015
      • 19. 11. 2015
    • tip
      • video
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd