logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Dve domovini / Two Homelands

Sodelovanje slovenskih osnovnih šol z učitelji maternih jezikov otrok priseljencev


Soavtor(ji):Jure Gombač (ur.), Kristina Toplak (ur.), Jernej Mlekuž (ur.)
Leto:2009
Založnik(i):Inštitut za slovensko izseljenstvo in migracije ZRC SAZU, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Marijanca Ajša Vižintin je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Dve_domovini_30.pdf
Velikost:4.40MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Za uspešno integracijo otrok priseljencev so potrebne različne oblike vključevanja. Osnovna šola Dragomirja Benčiča Brkina Hrpelje je postala v šolskem letu 2008/09 ena od osmih šol v Sloveniji, ki je – poleg poučevanja slovenščine kot drugega/tujega jezika – uvedla poučevanje maternih jezikov in kultur otrok priseljencev, makedonščine in albanščine. Opisani so trije začetki poučevanja materinščine otrok priseljencev v Sloveniji z vidika njihovih učiteljev in njihovo sodelovanje s šolo.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/27053
    • naslov
      • Sodelovanje slovenskih osnovnih šol z učitelji maternih jezikov otrok priseljencev
      • Cooperation of Slovene Primary Schools with Teachers of Mother Tongues of Immigrant Children
    • ustvarjalec
      • Marijanca Ajša Vižintin
    • soavtor
      • Jure Gombač (ur.)
      • Kristina Toplak (ur.)
      • Jernej Mlekuž (ur.)
    • predmet
      • otroci priseljenci
      • integracija
      • makedonski jezik in kultura v Sloveniji
      • albanski jezik in kultura v Sloveniji
      • slovenščina kot drugi/tuji jezik
      • immigrant children
      • integration
      • Macedonian language and culture in Slovenia
      • Albanian language and culture in Slovenia
      • Slovene as a second/foreign language
    • opis
      • Za uspešno integracijo otrok priseljencev so potrebne različne oblike vključevanja. Osnovna šola Dragomirja Benčiča Brkina Hrpelje je postala v šolskem letu 2008/09 ena od osmih šol v Sloveniji, ki je – poleg poučevanja slovenščine kot drugega/tujega jezika – uvedla poučevanje maternih jezikov in kultur otrok priseljencev, makedonščine in albanščine. Opisani so trije začetki poučevanja materinščine otrok priseljencev v Sloveniji z vidika njihovih učiteljev in njihovo sodelovanje s šolo.
      • In order to achieve a successful integration of immigrant children, different forms of inclusion are necessary. In the school year 2008/09, Dragomirja Benčiča Brkina primary school from Hrpelje became one of the eight schools in Slovenia that, besides teaching Slovene as a second/foreign language, introduced teaching of mother tongues and cultures of immigrant children in Slovenia, Macedonian and Albanian. There is a description of three beginnings of teaching mother tongues of immigrant children in Slovenia from the point of view of their teachers and their cooperation with the school.
    • založnik
      • Inštitut za slovensko izseljenstvo in migracije ZRC SAZU
    • datum
      • 2009
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd