logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Dve domovini / Two Homelands

The response of Slovenian teachers to the migrant children from former Yugoslavia


Avtor(ji):Irena Lesar
Soavtor(ji):Marjan Drnovšek (ur.)
Leto:2005
Založnik(i):Inštitut za slovensko izseljenstvo in migracije ZRC SAZU, Ljubljana
Jezik(i):angleščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:Dve_domovini_22.pdf
Velikost:59.15MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
V prispevku izhajamo iz konkretnih rešitev, ki jih slovenske osnovne šole ponujajo otrokom priseljencev iz bivše Jugoslavije zaradi njihove kulturno jezikovne drugačnosti. Pri tem se opiramo na rezultate empirične raziskave, ki kažejo, da trenutno vzpostavljen sistem za otroke priseljencev ni uspešen niti iz vzgojnega niti iz izobraževalnega zornega kota. Ob tem se sprašujemo, čemu lahko pripišemo v raziskavi prepoznani občutek neodgovornosti učiteljev za otroke priseljencev, še posebej zato, ker predpostavljamo, da je učitelj bistven pri konkretizaciji zahtev na formalni ravni.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/15230
    • naslov
      • The response of Slovenian teachers to the migrant children from former Yugoslavia
      • Odziv slovenskih učiteljev na otroke priseljencev iz bivše Jugoslavije
    • ustvarjalec
      • Irena Lesar
    • soavtor
      • Marjan Drnovšek (ur.)
    • predmet
      • otroci priseljencev iz bivše Jugoslavije
      • slovenski osnovnošolski učitelji
      • učni uspeh
      • socialna inkluzija
      • odgovornost učiteljev
      • migrant children from former Yugoslavia
      • Slovenian primary school teachers
      • school results
      • social inclusion
      • teachers’ responsibility
    • opis
      • V prispevku izhajamo iz konkretnih rešitev, ki jih slovenske osnovne šole ponujajo otrokom priseljencev iz bivše Jugoslavije zaradi njihove kulturno jezikovne drugačnosti. Pri tem se opiramo na rezultate empirične raziskave, ki kažejo, da trenutno vzpostavljen sistem za otroke priseljencev ni uspešen niti iz vzgojnega niti iz izobraževalnega zornega kota. Ob tem se sprašujemo, čemu lahko pripišemo v raziskavi prepoznani občutek neodgovornosti učiteljev za otroke priseljencev, še posebej zato, ker predpostavljamo, da je učitelj bistven pri konkretizaciji zahtev na formalni ravni.
      • This article looks at the options primary schools in Slovenia offer children of immigrants from former Yugoslavia in regards to their cultural and language differences. The paper is based on the results from empirical research which indicate that the existing system in Slovenian schools developed to cater for the needs ofimmigrant children is not successful be it in terms of learning or in terms of personal development. The question therefore is where this feeling of irresponsibility towards immigrant children felt by teachers comes from, given that the teacher plays a key role in realising formal requirements set by the education system.
    • založnik
      • Inštitut za slovensko izseljenstvo in migracije ZRC SAZU
    • datum
      • 2005
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Angleščina
    • jeDelOd