logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Dve domovini / Two Homelands

Multilingual conferencing: one city’s response to educating pupils from asylum seeking families


Avtor(ji):Geri Smyth
Soavtor(ji):Marjan Drnovšek (ur.)
Leto:2005
Založnik(i):Inštitut za slovensko izseljenstvo in migracije ZRC SAZU, Ljubljana
Jezik(i):angleščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Geri Smyth je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Dve_domovini_22.pdf
Velikost:59.15MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Kot odgovor na razporeditev 1200 otrok iz družin prosilk za azil v Veliki Britaniji v šole v Glasgowu na Škotskem so bili po šolah v Glasgowu ustanovljeni oddelki, v katerih specializirani učitelji pomagajo novodošlim učencem pri učenju angleškega jezika in skozi skupinski pouk omogočajo njihovo integracijo v večinske razrede. Pričujoči prispevek temelji na etnografski raziskavi, ki je bila izpeljana v okviru evropskega projekta, in pojasni, kako je tak oddelek zaradi kreativne pedagogike postal sestavni del večinske šole ter na kak način se je šola dokopala do vedenja o znanju, ki ga imajo učenci že osvojenega z namenom pomagati jim razumeti smisel učenja v novem jeziku.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/15228
    • naslov
      • Multilingual conferencing: one city’s response to educating pupils from asylum seeking families
      • Večjezična konferenca: dovzetnost nekega m esta za izobraževanje učencev iz družin prosilk za azil
    • ustvarjalec
      • Geri Smyth
    • soavtor
      • Marjan Drnovšek (ur.)
    • predmet
      • dvojezični učenci
      • učenje in poučevanje
      • družine prosilke za azil
      • bilingual pupils
      • creative learning and teaching
      • asylum seeking families
    • opis
      • Kot odgovor na razporeditev 1200 otrok iz družin prosilk za azil v Veliki Britaniji v šole v Glasgowu na Škotskem so bili po šolah v Glasgowu ustanovljeni oddelki, v katerih specializirani učitelji pomagajo novodošlim učencem pri učenju angleškega jezika in skozi skupinski pouk omogočajo njihovo integracijo v večinske razrede. Pričujoči prispevek temelji na etnografski raziskavi, ki je bila izpeljana v okviru evropskega projekta, in pojasni, kako je tak oddelek zaradi kreativne pedagogike postal sestavni del večinske šole ter na kak način se je šola dokopala do vedenja o znanju, ki ga imajo učenci že osvojenega z namenom pomagati jim razumeti smisel učenja v novem jeziku.
      • In response to the dispersal of 1200 children from asylum seeking families across Britain to schools in Glasgow, Scotland, units were established in schools across Glasgow, in which specialist teachers support the English language development of the newly arrived pupils and enable their integration into the mainstream classes by team teaching. This paper, based on ethnographic research, conducted within a European project, reports on how one such unit has become an integral part of the mainstream school due to creative pedagogy and how the school has accessed what the pupils already know in order to help them make sense of learning in a new language.
    • založnik
      • Inštitut za slovensko izseljenstvo in migracije ZRC SAZU
    • datum
      • 2005
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Angleščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd