logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Dve domovini / Two Homelands

Immigrant children in Austrian schools


Avtor(ji):Barbara Friehs
Soavtor(ji):Marjan Drnovšek (ur.)
Leto:2005
Založnik(i):Inštitut za slovensko izseljenstvo in migracije ZRC SAZU, Ljubljana
Jezik(i):angleščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Barbara Friehs je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Dve_domovini_22.pdf
Velikost:59.15MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Zaradi krize na Balkanu v začetku devetdesetih let je v Avstrijo prišlo veliko priseljencev. Kar 15,9 % učencev osnovnih šol v šolskem letu 2002/2003 je bilo iz drugih držav, kar je povzročilo probleme. Tuji učenci imajo v avstrijskem izobraževalnem sistemu slabše možnosti kot njihovi avstrijski kolegi, med učenci ni razvito multikulturno prijateljstvo, opazni so tudi konflikti med pričakovanji priseljenskih družin in zahodno kulturo. Zaradi naštetega je v izobraževalno politiko treba vnesti številne ukrepe. Multikulturen pristop kot možnost obojestranskega učenja iz različnih kultur je v avstrijskih šolah prevladujoč.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/15227
    • naslov
      • Immigrant children in Austrian schools
      • Priseljenski otroci v avstrijskih šolah
    • ustvarjalec
      • Barbara Friehs
    • soavtor
      • Marjan Drnovšek (ur.)
    • predmet
      • integracija
      • kulturne razlike
      • jezikovni problemi
      • učiteljska izobrazba
      • priseljenski val
      • medkulturni pristop
      • integration
      • immigrant cultural differences
      • language problems
      • teacher education
      • immigration wave
      • intercultural approach
    • opis
      • Zaradi krize na Balkanu v začetku devetdesetih let je v Avstrijo prišlo veliko priseljencev. Kar 15,9 % učencev osnovnih šol v šolskem letu 2002/2003 je bilo iz drugih držav, kar je povzročilo probleme. Tuji učenci imajo v avstrijskem izobraževalnem sistemu slabše možnosti kot njihovi avstrijski kolegi, med učenci ni razvito multikulturno prijateljstvo, opazni so tudi konflikti med pričakovanji priseljenskih družin in zahodno kulturo. Zaradi naštetega je v izobraževalno politiko treba vnesti številne ukrepe. Multikulturen pristop kot možnost obojestranskega učenja iz različnih kultur je v avstrijskih šolah prevladujoč.
      • 15.2 % of all pupils attending compulsory schools in 2002/03 were from foreign countries. This causes a lot of problems. Foreign pupiIs have worse chances than their Austrian colleagues in the educational system, there is a lack of intercultural friendships among pupils, and also conflicts between expectations of immigrant families and the Western culture can be observed. Hence, a number of measures in the field of educational policy has to be implemented. An intercultural approach, as a chance of mutual learning from all different cultures, is predominant in Austrian schools.
    • založnik
      • Inštitut za slovensko izseljenstvo in migracije ZRC SAZU
    • datum
      • 2005
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Angleščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd