»Kako daleč je holokavst?« Literatura holokavsta pri pouku nemščine in holokavst pri pouku zgodovine Medkulturni pouk književnosti nemskega govornega področja - priložnost za medpredmetno povezovanje pouka nemščine in zgodovine
Avtor(ji):
Kač, Liljana
Jezik:
slovenski
Vrsta gradiva:
Besedilo
Leto:
2005
Ključne besede:
sodobna didaktika, gimnazija, medpredmetno povezovanje, pouk nemščine, pouk zgodovine, holokavst, modern didactics, gymnasia, interdisciplinarity, cross-curricular linking, German lessons, history lessons, holocaust
Založnik(i):
Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Soavtor(ji):
Vilma Brodnik (odg. ur.)
Avtorske pravice:

To delo avtorja Liljana Kač je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 2.5 Slovenija licenco.

To delo avtorja Liljana Kač je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 2.5 Slovenija licenco.
Trajna povezava:
http://hdl.handle.net/11686/10989