logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Časopis za zgodovino in narodopisje

Doneski k baročnemu kiparstvu v Mariboru in njegovi okolici

Miscellanea

Avtor(ji):Sergej Vrišer
Soavtor(ji):Jože Koropec (ur.)
Leto:1977
Založnik(i):Založba Obzorja, Maribor, Izdaja Univerza v Mariboru in Zgodovinsko društvo Maribor
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Ključne besede:baročno kiparstvo, oltarji
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Sergej Vrišer je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:1977_1-2_Casopis_za_zgodovino_in_narodopisje.pdf
Velikost:8.38MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
V prvi razpravi obravnava avtor kiparska dela Franca Krištofa Reissa - veliki oltar v frančiškanski cerkvi v Varaždinu, veliki oltar v Limbušu pri Mariboru in dva kipa v mariborskem muzeju. Druga razprava je posvečena kamniti skupini Križanja v Rušah, ki je očitno nastala pod vplivom graškega kiparja Janeza Jakoba Schoya. Tretji sestavek omenja oltarne antependije v Rušah in antependij velikega oltarja v Puščavi, ki je po slogovnih primerjavah delo celovškega kiparja Krištofa Rudolpha.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/7513
    • naslov
      • Doneski k baročnemu kiparstvu v Mariboru in njegovi okolici
      • Miscellanea
      • Contributions to the Baroque Sculpture in Maribor and Its Surroundings
    • ustvarjalec
      • Sergej Vrišer
    • soavtor
      • Jože Koropec (ur.)
    • predmet
      • baročno kiparstvo
      • oltarji
    • opis
      • In his first treatise the author deals with the sculptural works of Franc Krištof Reiss: the high altar in the Franciscan church in Varaždin, the high altar at Limbuš near Maribor and two statues in the museum of Maribor. The second treatise is dedicated to the stony group of crucification at Ruše, which obviously originated under the influence of the sculptor from Gradec Janez Jakob Schoy. The third article mentions the antependiums of the altars at Ruše and the antependium of the high altar at Puščava, which are according to stylistic comparisons the work of the sculptor Krištof Rudolph from Celovec.
      • V prvi razpravi obravnava avtor kiparska dela Franca Krištofa Reissa - veliki oltar v frančiškanski cerkvi v Varaždinu, veliki oltar v Limbušu pri Mariboru in dva kipa v mariborskem muzeju. Druga razprava je posvečena kamniti skupini Križanja v Rušah, ki je očitno nastala pod vplivom graškega kiparja Janeza Jakoba Schoya. Tretji sestavek omenja oltarne antependije v Rušah in antependij velikega oltarja v Puščavi, ki je po slogovnih primerjavah delo celovškega kiparja Krištofa Rudolpha.
    • založnik
      • Založba Obzorja
      • Izdaja Univerza v Mariboru in Zgodovinsko društvo Maribor
    • datum
      • 1977
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd