logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Dogodki

/

Konference

Sve su to vještice

Kako poseči v patriarhalni vsakdan?
3. 4. 2024

Avtor(ji):Hana Ćurak
Leto:03. 04. 2024
Založnik(i):Inštitut za novejšo zgodovino, Ljubljana
Jezik(i):angleščina
Vrst(e) gradiva:video
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Hana Ćurak je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna

Datoteke (2)
Opis

Memi Sve su to vještice (slov. Vse to so čarovnice) »feministične platforme, ki se predstavlja kot kolektiv, ki se predstavlja kot stran za meme« (Sve su to vještice, 2023), so pokazali potencial za široko distribucijo, čeprav se ta včasih lahko sooča z napačno (re)interpretacijo. Hkrati pa ti memi posredujejo sporočila, specifična za posamezno skupnost. S preučevanjem platforme Sve su to vještice kot afektivne medijske prakse želimo razumeti, ali lahko služi kot sredstvo za spodbujanje kolektivnosti in kako lahko naredi vsakdanje izkušnje in čustva politično relevantne.

Kot izhodišče bomo raziskali večplastno prakso platforme Sve su to vještice, ki opozarja na premalo zastopane in spregledane vidike patriarhalne reprodukcije v vsakdanjem življenju. Osredotočili se bomo zlasti na načine, kako lahko memi, ki jih ustvarja platforma, zajamejo diskriminatorne izkušnje, ki obstajajo pod percepcijskim pragom patriarhalnega vsakdana.

Z obravnavo kulture okrog platforme Sve su to vještice, ki je odličen primer multimodalnega fenomena, analiza ocenjuje pogoje in omejitve (proto)političnega delovanja v sodobni digitalni (sub)kulturi – med umetnostjo in popkulturo, etnografijo in intervencijo, globalnim kroženjem in usmerjenostjo v skupnost.

Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/59476
    • naslov
      • Sve su to vještice
      • Kako poseči v patriarhalni vsakdan?
      • 3. 4. 2024
    • ustvarjalec
      • Hana Ćurak
    • predmet
      • feminizem
      • Sve su to vještice
      • memi
      • mediji
    • opis
      • Memi Sve su to vještice (slov. Vse to so čarovnice) »feministične platforme, ki se predstavlja kot kolektiv, ki se predstavlja kot stran za meme« (Sve su to vještice, 2023), so pokazali potencial za široko distribucijo, čeprav se ta včasih lahko sooča z napačno (re)interpretacijo. Hkrati pa ti memi posredujejo sporočila, specifična za posamezno skupnost. S preučevanjem platforme Sve su to vještice kot afektivne medijske prakse želimo razumeti, ali lahko služi kot sredstvo za spodbujanje kolektivnosti in kako lahko naredi vsakdanje izkušnje in čustva politično relevantne.Kot izhodišče bomo raziskali večplastno prakso platforme Sve su to vještice, ki opozarja na premalo zastopane in spregledane vidike patriarhalne reprodukcije v vsakdanjem življenju. Osredotočili se bomo zlasti na načine, kako lahko memi, ki jih ustvarja platforma, zajamejo diskriminatorne izkušnje, ki obstajajo pod percepcijskim pragom patriarhalnega vsakdana.Z obravnavo kulture okrog platforme Sve su to vještice, ki je odličen primer multimodalnega fenomena, analiza ocenjuje pogoje in omejitve (proto)političnega delovanja v sodobni digitalni (sub)kulturi – med umetnostjo in popkulturo, etnografijo in intervencijo, globalnim kroženjem in usmerjenostjo v skupnost.
    • založnik
      • Inštitut za novejšo zgodovino
    • datum
      • 03. 04. 2024
    • tip
      • video
    • jezik
      • Angleščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcSa