logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Kronika: časopis za slovensko krajevno zgodovino

Fotografija kot reprezentanca


Avtor(ji):Darija Mavrič
Soavtor(ji):Miha Preinfalk (odg. ur.)
Leto:2005
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Darija Mavrič je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Kronika-2005_2.pdf
Velikost:50.70MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Ali je vloga fotografije zgolj dokumentirati ali tudi poveličevati? Ali so velike in male teme, ki so se proslavile v slikarstvu, lahko enakovredno ovekovečene tudi na fotografiji? Alegorija, portret, skupinski portret in zgodovinska tematika sta se neopazno, včasih celo nehote pritihotapili v fotografski objektiv ter na manj veličasten, vendar morda bolj subtilen način zasijali na starih fotografijah.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/4519
    • naslov
      • Fotografija kot reprezentanca
      • Photography As Representation
    • ustvarjalec
      • Darija Mavrič
    • soavtor
      • Miha Preinfalk (odg. ur.)
    • predmet
      • fotografija
      • alegorija
      • portret
      • orgle
      • Ludvik Grilc
      • Jakob Missia
      • Davorin Rovšek
      • slovenska katoliška društva
      • katoliški shod
      • orlovski zlet
      • kulturna zgodovina
      • photography
      • allegory
      • portrait
      • organs
      • Ludvik Grilc
      • Jakob Missia
      • Davorin Rovšek
      • Slovene Catholic societies
      • Catholic meeting
      • assembly of the Orel society members
      • cultural history
    • opis
      • Is the function of photography to merely document or to glorify as well? Can big and small themes that acquired fame in painting be equally eternalised on photographs as well? Allegory, portrait, group portrait and historical thematic have imperceptibly, sometimes even unintentionally smuggled into the photographic objective, and in a less grandiose yet perhaps more subtle manner shone on old photographs.
      • Ali je vloga fotografije zgolj dokumentirati ali tudi poveličevati? Ali so velike in male teme, ki so se proslavile v slikarstvu, lahko enakovredno ovekovečene tudi na fotografiji? Alegorija, portret, skupinski portret in zgodovinska tematika sta se neopazno, včasih celo nehote pritihotapili v fotografski objektiv ter na manj veličasten, vendar morda bolj subtilen način zasijali na starih fotografijah.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
    • datum
      • 2005
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd