logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Dogodki

/

Konference

Novi metodološki pristopi pri poučevanju in učenju zgodovine


Soavtor(ji):Edvard Protner (mod.)
Leto:2016
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana, Inštitut za novejšo zgodovino, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:video
Avtorske pravice:
Datoteke (5)
Ime:program-38-zborovanja-ZZDS.pdf
Velikost:313.04KB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Ime:program-38-zborovanja-ZZDS-SLO-ANG.pdf
Velikost:303.57KB
Format:application/pdf
Ime:Knjiga-povzetkov–book-of-abstracts.pdf
Velikost:895.33KB
Format:application/pdf
Ime:Plakat-38-zborovanja-ZZDS.pdf
Velikost:1.36MB
Format:application/pdf
Opis
Moje predavanje bo razdeljeno v dva dela. V prvem bom predstavila učenje zgodovine s pomočjo bralno-učnih strategij in s tem povezano spremenjeno vlogo učitelja v razredu – od predavatelja, ki snov podaja/razlaga učencem, do učitelja, ki je organizator pouka in pripravlja veliko delovnega gradiva, med poukom pa dijake vodi in usmerja ter jim je mentor. Pri tem bom razložila tiste bralnoučne strategije, ki so se izkazale za najboljše oz. najbolj priljubljene med dijaki. V drugem delu predavanja bi predstavila formativno spremljanje znanja dijaka od začetne faze, to je postavljanja učnih ciljev, oblikovanja kriterijev do samovrednotenja znanja, vrstniškega vrednotenja in učiteljeve povratne informacije dijaku, ki mu pove, kje so njegove močne točke in kje je potrebno še izgrajevati znanje oz. razumevanje.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/37434
    • naslov
      • Novi metodološki pristopi pri poučevanju in učenju zgodovine
      • New Methodological Approaches to the Teaching and Learning of History
    • ustvarjalec
      • Dragica Babič
      • učenje učenja
      • bralno-učne strategije
      • razumevanje z načrtovanjem
      • formativno spremljanje znanja
      • kakovostna vprašanja
      • learning to learn
      • understanding with planning
      • reading–learning strategies
      • formative monitoring of knowledge
      • quality questions
    • soavtor
      • Edvard Protner (mod.)
    • opis
      • Moje predavanje bo razdeljeno v dva dela. V prvem bom predstavila učenje zgodovine s pomočjo bralno-učnih strategij in s tem povezano spremenjeno vlogo učitelja v razredu – od predavatelja, ki snov podaja/razlaga učencem, do učitelja, ki je organizator pouka in pripravlja veliko delovnega gradiva, med poukom pa dijake vodi in usmerja ter jim je mentor. Pri tem bom razložila tiste bralnoučne strategije, ki so se izkazale za najboljše oz. najbolj priljubljene med dijaki. V drugem delu predavanja bi predstavila formativno spremljanje znanja dijaka od začetne faze, to je postavljanja učnih ciljev, oblikovanja kriterijev do samovrednotenja znanja, vrstniškega vrednotenja in učiteljeve povratne informacije dijaku, ki mu pove, kje so njegove močne točke in kje je potrebno še izgrajevati znanje oz. razumevanje.
      • My lecture will be divided into two parts. In the first part I will present the learning of history through reading–learning strategies and the changed role of a teacher in the classroom – from lecturer who passes / explains the subject matter, to a teacher who coordinates the lesson and prepares a lot of study material, guides and leads his students during classes and who is a mentor to them – which is associated with the aforementioned strategies. In doing so, I will explain those reading–learning strategies that have proven to be the best or the most popular among students. In the second part of the lecture I will present the formative monitoring of student’s knowledge from the initial phase – that is from setting learning goals, forming criteria for self-assessment, peer assessment to the teacher’s feedback to the student, which tells him what his strong points are, and where it is necessary to continue to build up the knowledge or understanding.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
      • Inštitut za novejšo zgodovino
    • datum
      • 2016
      • 29. 09. 2016
    • tip
      • video
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd