logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Dogodki

/

Konference

Sodobni učbeniki in posodobljeni učni načrti za zgodovino 20. stoletja v osnovni šoli


Soavtor(ji):Edvard Protner (mod.)
Leto:2016
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana, Inštitut za novejšo zgodovino, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:video
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorjev Vincenc Filipčič, Vojko Kunaver je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (5)
Ime:program-38-zborovanja-ZZDS.pdf
Velikost:313.04KB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Ime:program-38-zborovanja-ZZDS-SLO-ANG.pdf
Velikost:303.57KB
Format:application/pdf
Ime:Knjiga-povzetkov–book-of-abstracts.pdf
Velikost:895.33KB
Format:application/pdf
Ime:Plakat-38-zborovanja-ZZDS.pdf
Velikost:1.36MB
Format:application/pdf
Opis
V obliki predstavitve problematike in v obliki okrogle mize želim predstaviti dileme tako glede učbenikov kot tudi učnih načrtov. Za poučevanje sodobne zgodovine obstojijo različni pogledi in pristopi, ki bi jih lahko pojasnili s stališči, ki jih Zavodovi svetovalci že leta pridobivamo tako na podlagi dela z učitelji kot tudi z delom na mednarodnem področju. Predstavitev in okroglo mizo bi pripravila skupaj s kolegom Vincencem Filipčičem (vodja oddelka za učbenike in učila na ZRSŠ), ki bi pripravil izsledke kvalitativne analize učbenikov (opravljena 2008) Vojko Kunaver pa bi kot vodja komisije za posodabljanje učnih načrtov na ZRSŠ v letih 2006-2011 predstavil nekatere pomisleke in vodila, ki so nas pripeljali k trenutno veljavnim učnim načrtom.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/37432
    • naslov
      • Sodobni učbeniki in posodobljeni učni načrti za zgodovino 20. stoletja v osnovni šoli
      • Contemporary Textbooks and Updated Curricula for History of the 20th Century in Primary School
    • ustvarjalec
      • Vincenc Filipčič
      • Vojko Kunaver
    • soavtor
      • Edvard Protner (mod.)
    • predmet
      • sodobna zgodovina
      • osnovna šola
      • učbeniki
      • posodobljeni učni načrti
      • contemporary history
      • primary school
      • textbooks
      • updated curricula
    • opis
      • V obliki predstavitve problematike in v obliki okrogle mize želim predstaviti dileme tako glede učbenikov kot tudi učnih načrtov. Za poučevanje sodobne zgodovine obstojijo različni pogledi in pristopi, ki bi jih lahko pojasnili s stališči, ki jih Zavodovi svetovalci že leta pridobivamo tako na podlagi dela z učitelji kot tudi z delom na mednarodnem področju. Predstavitev in okroglo mizo bi pripravila skupaj s kolegom Vincencem Filipčičem (vodja oddelka za učbenike in učila na ZRSŠ), ki bi pripravil izsledke kvalitativne analize učbenikov (opravljena 2008) Vojko Kunaver pa bi kot vodja komisije za posodabljanje učnih načrtov na ZRSŠ v letih 2006-2011 predstavil nekatere pomisleke in vodila, ki so nas pripeljali k trenutno veljavnim učnim načrtom.
      • With the presentation of issues and in the form of a round table I want to present the dilemmas regarding textbooks as well as curricula. There are different views and approaches to teaching contemporary history, which can be explained with the experiences of the Institute’s advisers, which they gain through their work with teachers as well as their work in the international field. I will prepare the presentation and the round table together with my colleague Vincenc Filipčič (Head of the Department for textbooks and teaching aids at the National Education Institute Slovenia). Vincenc Filipčič will prepare the results of the qualitative analysis of textbooks (completed in 2008), while Vojko Kunaver, as head of the Commission for updating of curricula at the National Education Institute Slovenia between 2006 and 2011, will present some scruples and principles, which lead us to the current curriculum.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
      • Inštitut za novejšo zgodovino
    • datum
      • 2016
      • 29. 09. 2016
    • tip
      • video
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd