logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Literatura

/

Monografije

Otroci in raziskovalci: pripovedi o otroštvu in spomini


Avtor(ji):Nina Vodopivec
Soavtor(ji):Peter Štih (gl. in odg. ur.), Aida Škoro Babić (ur.), Mateja Jeraj (ur.), Matevž Košir (ur.), Bojan Balkovec (ur.)
Leto:2012
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Zbirk(e):Zbirka zgodovinskega časopisa, 45
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Nina Vodopivec je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_otrostva.pdf
Velikost:10.87MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
V prispevku gre za pregled nekaterih osrednjih konceptualizacij otroštva, vsebin in načinov preučevanja otrok predvsem v zgodovini, antropologiji in sociologiji. Umestitev otroštva v raziskovalno polje, njegova postavitev kot objekta oz. subjekta preučevanja je tesno prepletena s tem, kako se je otroštvo obravnavalo in zamišljalo v družbi. Pripovedi o otroštvu so povezane z vprašanjem oblikovanja identitet in spominov. Avtorica opozarja, da čeprav gre pri otroških spominih za osebna spominjanja na preteklost, se spomini na otroštvo oblikujejo v sodobnosti in v družbi.
Metapodatki (13)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/31026
    • naslov
      • Otroci in raziskovalci: pripovedi o otroštvu in spomini
      • Children and Researchers: Stories About Childhood and Memories
    • ustvarjalec
      • Nina Vodopivec
    • soavtor
      • Peter Štih (gl. in odg. ur.)
      • Aida Škoro Babić (ur.)
      • Mateja Jeraj (ur.)
      • Matevž Košir (ur.)
      • Bojan Balkovec (ur.)
    • predmet
      • zgodovina otrok
      • antropologija otroštva
      • spomini
      • identitete
      • imaginariji otroštva
      • ideal otroka
      • socialna zgodovina
      • history of children
      • anthropology of childhood
      • memories
      • identities
      • imageries of childhood
      • ideal of the child
    • opis
      • V prispevku gre za pregled nekaterih osrednjih konceptualizacij otroštva, vsebin in načinov preučevanja otrok predvsem v zgodovini, antropologiji in sociologiji. Umestitev otroštva v raziskovalno polje, njegova postavitev kot objekta oz. subjekta preučevanja je tesno prepletena s tem, kako se je otroštvo obravnavalo in zamišljalo v družbi. Pripovedi o otroštvu so povezane z vprašanjem oblikovanja identitet in spominov. Avtorica opozarja, da čeprav gre pri otroških spominih za osebna spominjanja na preteklost, se spomini na otroštvo oblikujejo v sodobnosti in v družbi.
      • The paper is offering a view of some central conceptualisations of childhood, contents and ways of studying children, especially in history, anthropology and sociology. Placing the childhood into the field of research as an object or a subject of a study is in close interaction with an issue of perception of childhood in the society. Stories about childhood are connected with an issue of forming identities and memories. The author emphasises that even though children’s memories are personal recollections of the past, memories of childhood are formed in present time and in society.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
    • zbirka
      • Zbirka zgodovinskega časopisa, 45
    • datum
      • 2012
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd