logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Literatura

/

Monografije

Makedonija in Makedonci v slovenskih učnih načrtih od leta 1918 dalje


Avtor(ji):Bojan Balkovec
Soavtor(ji):Danijela Trškan (ur.), Darja Pipuš Sunesko (prev.), Danijela Trškan (prev.)
Leto:2011
Založnik(i):Oddelek za zgodovino Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Zbirk(e):Historia: znanstvena zbirka Oddelka za zgodovino Filozofska fakultete v Ljubljani; 19
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Bojan Balkovec je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Trojarjev_zbornik.pdf
Velikost:94.84MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Pričujoči članek prikazuje prisotnost Makedonije v učnih načrtih zgodovine za osnovne in srednje šole v Sloveniji. Nekaj prostora je namenjenega tudi študijskim načrtom na oddelku za zgodovino Filozofske fakultete v Ljubljani. Ne smemo pa pozabiti, da so učni načrti najpomembnejši element v zvezi s poučevanjem. Še največja neznanka, ki pa ima v praksi zagotovo zelo pomembno vlogo, je delo učitelja v razredu. Tega elementa za nazaj ni mogoče analizirati.
Metapodatki (13)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/30975
    • naslov
      • Makedonija in Makedonci v slovenskih učnih načrtih od leta 1918 dalje
      • Macedonia and Macedonians in Slovenian Curricula after 1918
    • ustvarjalec
      • Bojan Balkovec
    • soavtor
      • Danijela Trškan (ur.)
      • Darja Pipuš Sunesko (prev.)
      • Danijela Trškan (prev.)
    • predmet
      • osnovna šola
      • srednja šola
      • učni načrti
      • Slovenija
      • Makedonija
      • Macedonia
      • elementary school
      • secondary school
      • Curricula
      • Slovenia
    • opis
      • Pričujoči članek prikazuje prisotnost Makedonije v učnih načrtih zgodovine za osnovne in srednje šole v Sloveniji. Nekaj prostora je namenjenega tudi študijskim načrtom na oddelku za zgodovino Filozofske fakultete v Ljubljani. Ne smemo pa pozabiti, da so učni načrti najpomembnejši element v zvezi s poučevanjem. Še največja neznanka, ki pa ima v praksi zagotovo zelo pomembno vlogo, je delo učitelja v razredu. Tega elementa za nazaj ni mogoče analizirati.
      • The present article demonstrates the presence of Macedonia in history curricula for elementary and secondary schools in Slovenia. A part of the article researches programmes at the History Department at the Faculty of Arts in Ljubljana. We have to keep in mind that curricula are the most important element in regard to teaching, whereas the biggest mystery, which surely plays an important part in practice, is the work of the teacher in the class. Unfortunately, this element cannot be analysed for the past.
    • založnik
      • Oddelek za zgodovino Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani
    • zbirka
      • Historia: znanstvena zbirka Oddelka za zgodovino Filozofska fakultete v Ljubljani; 19
    • datum
      • 2011
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd