logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Dogodki

/

Konference

Gluhonemnica v Ljubljani 1919-1940


Avtor(ji):Dunja Dobaja
Soavtor(ji):Borut Batagelj (mod.)
Leto:2012
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana, Inštitut za novejšo zgodovino, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina, angleščina
Vrst(e) gradiva:video
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Dunja Dobaja je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Opis

Avtorica predstavi šolo za gluhoneme otroke v obdobju med obema vojnama, ko se je omenjeni zavod spopadal s prostorsko stisko in pomanjkanjem finančnih sredstev, kar je vodstvu zavoda onemogočalo sprejetje vseh prijavljenih gluhonemih otrok. Sprejeti otroci pa so bili deležni pouka po vokalni metodi, izučitve poklica in s tem možnosti za kasnejše samostojno življenje. Prispevek se osredotoča predvsem na gluhoneme otroke na nižji stopnji in podrobneje opiše pouk v pripravljalnem razredu.

Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/37780
    • naslov
      • Gluhonemnica v Ljubljani 1919-1940
      • School for Deaf Children in Ljubljana, 1919–1940
    • ustvarjalec
      • Dunja Dobaja
    • soavtor
      • Borut Batagelj (mod.)
    • predmet
      • gluhonemnica
      • gluhi otroci
      • glasovni govor
      • school for deaf children
      • deaf children
      • voice speaking
    • opis
      • Avtorica predstavi šolo za gluhoneme otroke v obdobju med obema vojnama, ko se je omenjeni zavod spopadal s prostorsko stisko in pomanjkanjem finančnih sredstev, kar je vodstvu zavoda onemogočalo sprejetje vseh prijavljenih gluhonemih otrok. Sprejeti otroci pa so bili deležni pouka po vokalni metodi, izučitve poklica in s tem možnosti za kasnejše samostojno življenje. Prispevek se osredotoča predvsem na gluhoneme otroke na nižji stopnji in podrobneje opiše pouk v pripravljalnem razredu.
      • Author presents a school for deaf children in the between the wars period, when this school had to deal with overcrowding and lack of financial resources, because of that the leadership of the institution was not in the position to accept all the deaf children that applied for it. Enrolled children got an education by vocal method, they were educated for a profession and with that they got an opportunity for independent life. The article focuses mainly on deaf children at a lower school level and describes teaching in the preparatory class.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
      • Inštitut za novejšo zgodovino
    • datum
      • 2012
      • 18. 10. 2012
    • tip
      • video
    • jezik
      • Slovenščina
      • Angleščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd