Viri
Arhivski viri
Muzealije
Tiskani viri
Ustni viri
Literatura
Izdaje virov
Monografije
Referenčne zbirke
Serijske publikacije
Šolska in visokošolska dela
Tipkopisi
Zbirke
Dogodki
Konference
Predavanja
Razstave
Podatki
Arhiv družboslovnih podatkov
CLARIN.SI
Raziskovalni podatki
SICI
Smrtne žrtve druge svetovne vojne
Zgodovinarski indeks citiranosti
DH
DARIAH-SI
Orodja
Dokumentacija
O SIstory
slv
eng
PUBLIKACIJE
ŽRTVE I.SV
ŽRTVE II.SV
POPISI
ZIC
/
Dogodki
/
Konference
Session 7: Teachers I
Soavtor(ji):
Uwe Krebs (mod.)
Leto:
2013
Založnik(i):
Slovenski šolski muzej, Ljubljana
,
Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana
,
ICOM Slovenija, Celje
,
Inštitut za novejšo zgodovino, Ljubljana
Vir(i):
15th International Symposium on School Life and School History Museums
Jezik(i):
angleščina
Vrst(e) gradiva:
video
,
dogodek
Ključne besede:
zgodovina
,
šolstvo
,
muzej
,
history
,
school system
,
museum
Posamezni prispevki:
Michael Ward / Ann Campbell / Linda Borner,
Presentation of the following symposium in Australia
Jacques Dane,
From bogeyman to educator. Transformations in the teacher's job in the Netherlands, circa 1780-1920
Jan Šimek,
The importance of Teachers Association in the establishment of pedagogical museum in Prague
Mathias Rösch / Dominik Joos / Ulla Nitsch / Tijs Van Ruiten / Elke Urban / Walter Müller,
INOS - International Network on School-Heritage
Ulla M. Nitsch,
New Project in School Museum in Bremen
Breda Čebulj Sajko,
Slovenian Teachers in Australia - Link Between Two Homelands
Metapodatki (10)
identifikator
https://hdl.handle.net/11686/37690
naslov
Session 7: Teachers I
soavtor
Uwe Krebs (mod.)
predmet
zgodovina
šolstvo
muzej
history
school system
museum
založnik
Slovenski šolski muzej
Zveza zgodovinskih društev Slovenije
ICOM Slovenija
Inštitut za novejšo zgodovino
datum
2013
28. 06. 2013
tip
video
dogodek
jezik
Angleščina
imaDel
https://hdl.handle.net/11686/37691
https://hdl.handle.net/11686/37692
https://hdl.handle.net/11686/37693
https://hdl.handle.net/11686/37694
https://hdl.handle.net/11686/37695
https://hdl.handle.net/11686/37696
jeDelOd
https://hdl.handle.net/11686/20243