Viri
Arhivski viri
Muzealije
Tiskani viri
Ustni viri
Literatura
Izdaje virov
Monografije
Referenčne zbirke
Serijske publikacije
Šolska in visokošolska dela
Tipkopisi
Zbirke
Dogodki
Konference
Predavanja
Razstave
Podatki
Arhiv družboslovnih podatkov
CLARIN.SI
Raziskovalni podatki
SICI
Smrtne žrtve druge svetovne vojne
Zgodovinarski indeks citiranosti
DH
DARIAH-SI
Orodja
Dokumentacija
O SIstory
slv
eng
PUBLIKACIJE
ŽRTVE I.SV
ŽRTVE II.SV
POPISI
ZIC
/
Dogodki
/
Konference
Session 3: Teachers‘ associations I
Soavtor(ji):
Ulla Nitsch (mod.)
Leto:
2013
Založnik(i):
Slovenski šolski muzej, Ljubljana
,
Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana
,
ICOM Slovenija, Celje
,
Inštitut za novejšo zgodovino, Ljubljana
Vir(i):
15th International Symposium on School Life and School History Museums
Jezik(i):
angleščina
Vrst(e) gradiva:
video
,
dogodek
Ključne besede:
zgodovina
,
šolstvo
,
muzej
,
history
,
school system
,
museum
Posamezni prispevki:
Baard Olav Skogrand,
From periphery to national leadership. Norwegian teachers and their associations in the 19th Century
Alberto Barausse,
Primary School Teachers' Associationism in Italy from Unification to Fascism: Its Origin and Development between Processes of Localization and Nationalization
Elke Urban,
Leipzig teachers association (1846-2013)
Vladimir Tkalec,
Education, Science and Culture Trade Union of Slovenia (SVIZ / ESTUS) as a link and a promoter of pedagogical development
Session 3: Discussion
Metapodatki (10)
identifikator
https://hdl.handle.net/11686/37650
naslov
Session 3: Teachers‘ associations I
soavtor
Ulla Nitsch (mod.)
predmet
zgodovina
šolstvo
muzej
history
school system
museum
založnik
Slovenski šolski muzej
Zveza zgodovinskih društev Slovenije
ICOM Slovenija
Inštitut za novejšo zgodovino
datum
2013
26. 06. 2013
tip
video
dogodek
jezik
Angleščina
imaDel
https://hdl.handle.net/11686/37651
https://hdl.handle.net/11686/37652
https://hdl.handle.net/11686/37653
https://hdl.handle.net/11686/37654
https://hdl.handle.net/11686/37655
jeDelOd
https://hdl.handle.net/11686/20243