logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Literatura

/

Monografije

Prepletenost predmetov zgodovine in domovinske vzgoje ter etike v programu osnovne šole


Avtor(ji):Pavla Karba
Soavtor(ji):Danijela Trškan (ur.), Darja Pipuš Sunesko (prev.), Danijela Trškan (prev.)
Leto:2011
Založnik(i):Oddelek za zgodovino Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Zbirk(e):Historia: znanstvena zbirka Oddelka za zgodovino Filozofska fakultete v Ljubljani; 19
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Pavla Karba je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Trojarjev_zbornik.pdf
Velikost:94.84MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
V članku prikazujem prepletenost učnih predmetov s poudarkom na vsebinah, veščinah in vrednotah/odnosih. Nakazujem možnosti za doseganje višje kvalitete znanja pri obeh predmetih. Razčlenjujem pridobitve medpredmetnega povezovanja z organizacijskim ukrepom - Fleksibilni predmetnik. Ozaveščam nekatere pogoje za kvalitetno izvedbo medpredmetnega povezovanja.
Metapodatki (13)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/30994
    • naslov
      • Prepletenost predmetov zgodovine in domovinske vzgoje ter etike v programu osnovne šole
      • Connection between History and Civic education and Ethics in the elementary School pragramme
    • ustvarjalec
      • Pavla Karba
    • soavtor
      • Danijela Trškan (ur.)
      • Darja Pipuš Sunesko (prev.)
      • Danijela Trškan (prev.)
    • predmet
      • zgodovina
      • državljanska in domovinska vzgoja ter etika
      • vsebinska znanja
      • veščinska znanja
      • medpredmetno povezovanje
      • fleksibilni predmetnik
      • history
      • civic and national education and ethics
      • content knowledge
      • skills
      • connection among subjects
      • flexible curriculum
    • opis
      • V članku prikazujem prepletenost učnih predmetov s poudarkom na vsebinah, veščinah in vrednotah/odnosih. Nakazujem možnosti za doseganje višje kvalitete znanja pri obeh predmetih. Razčlenjujem pridobitve medpredmetnega povezovanja z organizacijskim ukrepom - Fleksibilni predmetnik. Ozaveščam nekatere pogoje za kvalitetno izvedbo medpredmetnega povezovanja.
      • In the article, I try to present the connections among subjects mostly in content, skills and values/relations. I suggest the possibility to achieve greater quality in knowledge in both subjects. I analyse the acquisitions of connection with the organizational measure - Flexible Curriculum and bring awareness to certain conditions for a quality execution of this sort of connection.
    • založnik
      • Oddelek za zgodovino Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani
    • zbirka
      • Historia: znanstvena zbirka Oddelka za zgodovino Filozofska fakultete v Ljubljani; 19
    • datum
      • 2011
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd